AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #1 Del Skrevet 8. desember 2019 Hei! trenger noen forslag til hva fylle i julestrømpen til samboer☺️ Tenker flaxlodd, liten gave og godteri men vil gjerne ha inputs på hva mer man kan ha oppi! Anonymkode: afc17...d4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TerraCotta Skrevet 9. desember 2019 #2 Del Skrevet 9. desember 2019 Skal fylle en julestrømpe til min samboer i år, så jeg føler denne. Men jeg tenkte å legge ved et sånt julehefte fra matbutikken. Samboeren min er fortsatt litt glad i Donald, men de har jo mange forskjellige hefter rundt omkring. Jeg håper på å få Nemi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illuminatum Skrevet 9. desember 2019 #3 Del Skrevet 9. desember 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! trenger noen forslag til hva fylle i julestrømpen til samboer☺️ Tenker flaxlodd, liten gave og godteri men vil gjerne ha inputs på hva mer man kan ha oppi! Anonymkode: afc17...d4d Du skriver at kjønn ikke er viktig. Det er i alle fall viktig i denne settingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #4 Del Skrevet 9. desember 2019 2 timer siden, Illuminatum skrev: Du skriver at kjønn ikke er viktig. Det er i alle fall viktig i denne settingen. Hvor skriver ts at kjønn ikke er viktig? Anonymkode: 44d56...8d4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illuminatum Skrevet 9. desember 2019 #5 Del Skrevet 9. desember 2019 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor skriver ts at kjønn ikke er viktig? Anonymkode: 44d56...8d4 AnonymBruker . Anonym 6 273 930 11 261 768 Kjønn: Ikke viktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #6 Del Skrevet 9. desember 2019 Sånne ‘tankenøtter’ eller hva det kalles, metall eller tredingser som skal settes sammen eller tas fra hverandre? Blitt tradisjon her i huset, mye morro - især siden det gjerne er barna som knekker dem først. Kjøpt på både lekebutikk og bokhandel f.eks https://www.norli.no/leke-vini-metal-iq-spill?gclid=EAIaIQobChMIlOSI3cGo5gIVj5QYCh1ixwUwEAQYAyABEgIbIPD_BwE Anonymkode: 4a925...5be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #7 Del Skrevet 9. desember 2019 10 timer siden, Illuminatum skrev: AnonymBruker . Anonym 6 273 930 11 261 768 Kjønn: Ikke viktig Å du mener at kjønnet til ts er viktig for julestrømpen til samboeren? Anonymkode: 44d56...8d4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #8 Del Skrevet 10. desember 2019 Et blad han/hun er intr i. Litt godis, en god ansiktsskrubb/krem/ deo. Flaxlodd. Anonymkode: 1e7c3...b46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #9 Del Skrevet 11. desember 2019 Min får flaxlodd, øl, nøtter,chips, en liten gave 😊 Anonymkode: 334f2...d7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #10 Del Skrevet 11. desember 2019 Donald julepocket, som alltid godteri og julebrus. Anonymkode: 1b6c3...4d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 11. desember 2019 #11 Del Skrevet 11. desember 2019 Appelsin (ev mandarin) hører med i julestrømpen, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå