Gjest LotteLisa Skrevet 30. mai 2005 #1 Del Skrevet 30. mai 2005 Jeg skal snart til syden, og det viser seg at jeg får mensen midt i ferien. Typisk. Finnes det et preparat som forskyver mensen? Ikke p-piller, jeg bruker ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 30. mai 2005 #2 Del Skrevet 30. mai 2005 Legen din kan skrive ut noen tabletter som kalles primolut som stopper mensen i inntil 10 dager tror jeg. Det skal tas 3 tabletter daglig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss Skrevet 30. mai 2005 #3 Del Skrevet 30. mai 2005 Har akkuratt hentet min resept på Primolut,så den ligger klar her til ferien!! Godt det finnes løsninger på det. Skal tas 3 dager før ventet mns 1 tblx3 i inntil 10 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LotteLisa Skrevet 30. mai 2005 #4 Del Skrevet 30. mai 2005 TAKK!!! Nå ble jeg glad En lettelse å slippe mensen midt i ferien. Skal ringe legen med en gang. Takk igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå