Gå til innhold

Hvor ofte støvsuger du?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Støvsuger i 1.etg tre ganger i uka. (Gang, stue, kjøkken og bad. Blir fort støvete og en del bøss med to voksne og to barn. Oppe støvsuger jeg en gang i uka. Der er vi ikke like mye. 

Anonymkode: 6d9f8...076

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg føler det er behov for det, det vil si når jeg selv merker at jeg synes det er mye støv på gulvet. Kan gå to uker mellom hver gang. Jeg bor alene så bryr meg fint lite om hvor mye støv som er på gulvet til enhver tid, eller hvor støvete flatene mine er etc. Holder det middels ryddig hele tiden for egen trivsel men er ingen hysteriker ;) Støvsuger alltid før besøk. 

Anonymkode: a574f...0aa

• Liker 1
Skrevet

Støvsuger kanskje en gang i uka, men nå har vi vært uten støvsugepose i tre uker 🙈 bruker kost og feiebrett mange ganger daglig og støvmopp en gang i uka eller to. Har ett lite barn og katt og mye bøss, men hjelper mye å koste.

Anonymkode: 25efd...343

Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Støvsuger i 1.etg tre ganger i uka. (Gang, stue, kjøkken og bad. Blir fort støvete og en del bøss med to voksne og to barn. Oppe støvsuger jeg en gang i uka. Der er vi ikke like mye. 

Anonymkode: 6d9f8...076

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Støvsuger kanskje en gang i uka, men nå har vi vært uten støvsugepose i tre uker 🙈 bruker kost og feiebrett mange ganger daglig og støvmopp en gang i uka eller to. Har ett lite barn og katt og mye bøss, men hjelper mye å koste.

Hva er bøss?😂

Anonymkode: 3001d...f8c

• Liker 1
Skrevet

Støvsuger med robotstøvsuger i hovedetasjen 1-2 ganger per dag. Støvsuger hele huset med vanlig støvsuger ca. 1 gang i uka. 

Skrevet

Kjenner jeg må skjerpe meg, har teppegulv og går over med støvsuger i snitt hver andre måned. 😓

Anonymkode: 1cd88...12a

• Liker 1
Skrevet

Mikrofibermopp er like bra! Pluss at det ikke tar strøm, så det er gratis 🙂

Skrevet
På 8.12.2019 den 17.58, AnonymBruker skrev:

Jeg er så oppgitt over alt støvet som dukker opp igjen rett etter jeg har støvsuget. Føler jeg må støvsuge igjen med én gang. Hvor ofte er det egentlig vanlig å støvsuge? Vi bor i et litt eldre hus som var bygget på slutten av 80-tallet, mulig det har noe å si. 

Noen som vet noe om hva som kan gjøre at det blir så fort støvete og hva som evt kan hjelpe? 

Robotstøvsuger? Da slipper du

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner jeg må skjerpe meg, har teppegulv og går over med støvsuger i snitt hver andre måned. 😓

Anonymkode: 1cd88...12a

Prøv å trekk i eller slå på teppet, og se alt som virvles opp :0

Anonymkode: 3eca6...b00

• Liker 1
Skrevet
43 minutter siden, snoren skrev:

Mikrofibermopp er like bra! Pluss at det ikke tar strøm, så det er gratis 🙂

Har du en god å anbefale? 😊

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er bøss?😂

Har du aldri hørt det ordet før? Bøss = rusk og rask 😄  https://www.naob.no/ordbok/bøss

Anonymkode: 778b8...134

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du aldri hørt det ordet før? Bøss = rusk og rask 😄  https://www.naob.no/ordbok/bøss

Anonymkode: 778b8...134

Jeg hadde heller aldri hørt det ordet før jeg ble kjent med noen fra Toten.

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg hadde heller aldri hørt det ordet før jeg ble kjent med noen fra Toten.

Jeg var en av de som brukte bøss over og jeg er ihvertfall ikke fra Toten 😂 det er da et helt vanlig ord? Hørt både på vest, sør og østlandet. 

• Liker 1
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var en av de som brukte bøss over og jeg er ihvertfall ikke fra Toten 😂 det er da et helt vanlig ord? Hørt både på vest, sør og østlandet. 

Bare fordi det er vanlig for deg og folk fra andre deler av landet betyr ikke at det er vanlig for andre. 

Skrevet

Ikke vær så redd for litt støv! Det er jo ikke rart folk får allergier når hjemmet er helt fritt for støv osv.

Anonymkode: 12681...a87

Skrevet

Har en robotstøvsuger som går daglig. Elsker den så høyt at oppvaskmaskinen begynner å bli sjalu. To barn og en labrador. 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Pysa skrev:

Har en robotstøvsuger som går daglig. Elsker den så høyt at oppvaskmaskinen begynner å bli sjalu. To barn og en labrador. 

😂

Skrevet

En gang i uka i 1.etg annenhver uke i 2.etg. Går over med håndstøvsuger ved behov rundt spisebord, peis osv ved behov. 2 voksne og 2 barn. Fatter ikke hvordan dere som støvsuger hver dag har tid til det.

Anonymkode: d7d4b...9d7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...