AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #1 Del Skrevet 8. desember 2019 Jeg er så oppgitt over alt støvet som dukker opp igjen rett etter jeg har støvsuget. Føler jeg må støvsuge igjen med én gang. Hvor ofte er det egentlig vanlig å støvsuge? Vi bor i et litt eldre hus som var bygget på slutten av 80-tallet, mulig det har noe å si. Noen som vet noe om hva som kan gjøre at det blir så fort støvete og hva som evt kan hjelpe? Anonymkode: 3001d...f8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #2 Del Skrevet 8. desember 2019 Det går litt i perioder, helst annenhver dag. Men nå som det er eksamensperiode så blir det litt sjeldnere. 🤷♀️ Synes spesielt trappen og gangen må støvsuges veldig ofte! Anonymkode: 291e4...aa0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #3 Del Skrevet 8. desember 2019 Støvsuger teppene og møblene 1 gang i uka. På gulvene bruker jeg tørrmopp 1-2 ganger i uka. I tillegg bruker jeg kost og feiebrett flere ganger daglig rundt vedovnen, i yttergangen og på kjøkkenet. Anonymkode: a0a0c...670 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #4 Del Skrevet 8. desember 2019 Støvsuger hele huset et par ganger i uka, gangen oftere fordi barnevogna drar inn så sykt mye grus og dritt 😛 To voksne og en baby som bor i rekkehus fra 70-tallet. Men jeg tåler litt støv da, trenger overhodet ikke bo i en steril bolig Anonymkode: 1562a...68a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #5 Del Skrevet 8. desember 2019 Aldri. Har ikke tepper, så moppen gjør jobben her. Hadde jeg hatt støvsuger, hadde jeg nok brukt den hver dag. Spesielt tidlig på morgenen, hvis naboen har hatt fest kvelden før Anonymkode: 8bf63...f24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verden Skrevet 8. desember 2019 #6 Del Skrevet 8. desember 2019 annenhver dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #7 Del Skrevet 8. desember 2019 Oi er det virkelig vanlig å gjøre det så ofte😮 dere er flinke 😌 Anonymkode: 3001d...f8c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #8 Del Skrevet 8. desember 2019 Bi har vaskehjelp annenhver uke, da blir alt tatt, så setter vi på robotstøvsugeren et par fanger i mellom der. Anonymkode: 77c22...090 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #9 Del Skrevet 8. desember 2019 Det varierer frå fleire gonger til dagen til ein gong i veka heilt avhengig av kva vi har på programmet og kor ofta vi er heima o.s.v. Men vanligvis annakvardag. Anonymkode: 32f50...ab3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Witch24 Skrevet 8. desember 2019 #10 Del Skrevet 8. desember 2019 Har vaskehjelp annenhver uke, jeg støvsuger badet og gangen v behov utenom. Det er der jeg ser det blir møkkete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GjestSiden2006 Skrevet 10. desember 2019 #11 Del Skrevet 10. desember 2019 To ganger om dagen. Har små barn. Har Dyson cyclone v10 animal. Helt nydelig🤓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #12 Del Skrevet 11. desember 2019 Alt fra fem ganger om dagen til to-tre ganger i uka. Har to små barn. Anonymkode: 483e0...94a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #13 Del Skrevet 11. desember 2019 En gang i uken nå, når vi får hund om et års tid så kommer jeg til å støvsuge daglig 😜 Vasker hele huset 1 gang i uken, men det er ikke bestandig jeg vasker alle gulv hver uke. Anonymkode: 36892...3ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #14 Del Skrevet 11. desember 2019 Rundt annenhver dag, ca. Mister ekstremt mye hår, og mørkt hår på lyst gulv syntes - veldig godt😂 Anonymkode: 3ba1a...b77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #15 Del Skrevet 11. desember 2019 Jeg bor alene, i en leilighet. Ingen dyr. Jeg støvsuger egentlig aldri (jeg hater støvsuging), men jeg går over gulvet med enten våtmopp eller tørrmopp ukentlig. Anonymkode: b2ce1...9a4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #16 Del Skrevet 11. desember 2019 Mannen støvsuger hver dag (golvene) og møbler en gang i uka 😊 Har to Maine Coon, så det er mye pels på tilsammen 17kg katt😂 Anonymkode: 50cc5...cf0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #17 Del Skrevet 11. desember 2019 Vi støvsuger en gang i uka, når vi vasker resten av huset til helga. Vi er 2 voksne, 4 barn/ungdommer, en katt og en hund. Lever godt med det Er det noe spesielt som blir sølt e.l. tar vi det jo selvsagt med håndstøvsugeren der og da, men støvsuger med sentralstøvsugeren kun en gang i uka. Anonymkode: b30dd...cdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #18 Del Skrevet 11. desember 2019 1-2 ganger i måneden. 2 voksne, ingen unger eller dyr. 110 kvm. Anonymkode: cbf63...e5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 12. desember 2019 #19 Del Skrevet 12. desember 2019 Hver dag. To barn under 3 og to polarhunder. Akkurat kjøpt meg poseløs støvsuger 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #20 Del Skrevet 12. desember 2019 120 kvadrat. En ungkar. Støvsuger/vasker på søndager, unntatt gjesterom (som tas i forkant av besøk). Gulv, trapper & møbler går greit. På toppen av skap, på lister og bortgjemte steder sliter jeg. Anonymkode: f58bb...518 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå