Gå til innhold

Oops størrelsen har visst mye å si likevel. Må bare lese på forumer med bare damer for å få det bekreftet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lest mange tråder inne på div mamma forumer og foreldre og barn, og kommer sannheten frem. Så til dere menn som tror at størrrelsen ikke har noe å si, så må jeg skuffe dere. Her inne så svarer bare kvinner at det ikke har noe å si for å skåne dere, siden det er så mange menn som er medlem.

https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139687691-har-dere-hatt-sex-med-noen-med-liten-tiss/

Anonymkode: 8da23...6a8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det så viktig for deg? Har du mikropenis? 

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, SinEater skrev:

Er det så viktig for deg? Har du mikropenis? 

Nei, bare lest her inne at kvinner påstår at størrelsen ikke har noe å si. Såklart har den det. På andre forumer med bare damer så kommer sannheten frem. Skummet gjennom et par forumer der det bare er damer og da er merkelig nok alle enig at stor er best. Så sier det for ikke å lure alle mennene her inne til å tro at det ikke har noe å si.🙂

• Liker 2
Skrevet

Var mange som skrev innlegg i frustrasjon over at mannen deres hadde så liten og de savnet å bli fylt opp av en ex som hadde stor eller en ny mann med stor. Så det damer skriver her inne kan taes med en stor klype salt. De er bare sympatiske og vil ikke såre menn.

• Liker 1
Skrevet

Rettelse. For damer som ikke elsker mannen sin, betyr størrelsen noe.

Anonymkode: c2a1f...07c

• Liker 6
Skrevet

Alle kvinner er forskjellige der nede, både hva lengde og vidde angår. Derfor vil det være forskjellige meninger.

Selv er jeg så trang det bare går an, og da er det vondt med en stor en. Vi er flere!

Jeg skriver ikke dette for å være sympatisk, men det er et faktum!

Anonymkode: 59e91...ccd

• Liker 12
Skrevet

Herregud så opptatt dere mannfolk er av størrelsen på utstyret deres. 🙄 jeg er SÅ glad for at samboeren min ikke bryr seg om at han ikke har så stor penis. Vi har snakket om størrelse på generell basis og han sa så greit at tja, min er jo ikke så stor, men du virker nå fornøyd - og det er jeg! Han er den beste jeg noengang har hatt sex med, og det har ingenting med penis å gjøre. Størrelsen på penisen har bare noe å si om resten av sexen ikke er god. 

Anonymkode: caa5f...c49

• Liker 21
Skrevet

Rettelse: For NOEN damer betyr størrelsen noe. For mange andre damer, betyr det ikke noe, så lenge man vet å bruke den man har!

Bare fordi noen få sitter å skriver på et forum, betyr ikke det at de snakker for alle, eller mesteparten av kvinner! 

Skjerp dere! De som bryr seg mest om penisstørrelse, er MENN!

Anonymkode: 8a677...687

• Liker 21
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle kvinner er forskjellige der nede, både hva lengde og vidde angår. Derfor vil det være forskjellige meninger.

Selv er jeg så trang det bare går an, og da er det vondt med en stor en. Vi er flere!

Jeg skriver ikke dette for å være sympatisk, men det er et faktum!

Anonymkode: 59e91...ccd

Preferanser går ikke bare på egen størrelse der nede. Jeg var veldig trang som ung og elsket stort utstyr. Nå er jeg videre og kjenner ikke så mye forskjell lenger. 

Preferanser kan man ha uansett, elsker man noen er ikke pakningen man kommer i så viktig uansett heldigvis. 

Anonymkode: 47757...712

• Liker 1
Gjest commeilfaut
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her inne så svarer bare kvinner at det ikke har noe å si for å skåne dere, siden det er så mange menn som er medlem.

Ja, det er faktisk en forutsetning for å få sex, og ihvertfall jevnlig, at man er godt utstyrt. Akkurat som med kvinner og puppestørrelse.

Blir helt satt ut av hvor mange usikre menn det er, det startes jo tråder hele tiden om dette temaet. Kan ikke alle bare forsøke litt hardere å være fornøyd med de kortene man har fått utdelt, og slutte å stresse så veldig med slikt overfladisk vås? Er man selvsikker, trygg på seg selv, og har gode personlige egenskaper vil man alltid møte noen av motsatt kjønn å ha det hyggelig med.   

Skrevet

Det har ikke mye å si altså. Selv syns jeg mannen min sin er litt for stor. Vi kan liksom ikke bare ta en kjapp en. Og vi må nesten alltid bruke gludemiddel. Ellers er det vondt. Men den ser jo imponerende ut da:)

Anonymkode: c1a4d...6ae

Skrevet (endret)

Så klart har den det! For noen.

Du glemmer at kvinner er forskjellige individer med forskjellige preferanser. Hvis en på klikk.no sier hun foretrekker stort, så betyr ikke det at hun på KG som sa hun ga blanke i størrelse løy for å skåne noen. De er sannsynligvis to forskjellige mennesker med forskjellige meninger. 

Jeg tror også tråder startet av menn med peniskomplekser blir skydd som pesten av de som liker det stort. Det er jo ingen som liker å sparke noen som ligger nede, blir bare drama og grining av sånt. Så det blir mest de som virkelig mener størrelse ikke betyr noe som gidder å svare når det er helt åpenbart at det er en mann med komplekser som har startet tråden.

Det at svarene kan bli ensidige er altså ikke fordi noen lyver, men fordi du bare tiltrekker deg svar fra ene siden. De som foretrekker stort gidder ikke åpne tråden engang, hva skal de gjøre der liksom, gni salt i såret til en fyr bare for og få tilbake noe surr om vid skjede fra en annen random anonym mann med kvinnehat og aggresjonsproblemer? Man har da bedre ting å finne på. 

Endret av Cuntzilla
  • Liker 12
Skrevet

Tråden du linker til handler om LITEN penis, ikke gjennomsnittlig, litt under gjennomsnittet osv. 

Anonymkode: 7e7d1...e42

• Liker 3
Skrevet

Når det er betydelig mindre enn gjennomsnittet (10cm typ) så har det noe å si. Størrelse har mest å si når jeg fantaserer og ikke når jeg faktisk har sex

Anonymkode: 836d5...d1e

• Liker 2
Gjest Warrior
Skrevet

Det er i alle fall tull at kvinner liker best 20cm og større. 

De går mer etter utseendet enn kuken. Så ser du bra ut ellers så betyr ikke størrelsen noe. Når ei dame tenner på deg så tenner hun på hele deg uansett. Tror du noen liker kuken til en de ikke tenner på bare for den er stor?

Gjest Warrior
Skrevet

Hva i all verden gjør du på mamma forumer egentlig?

Skrevet
12 minutter siden, Kvelertak skrev:

Hva i all verden gjør du på mamma forumer egentlig?

Haha! Du stjal kommentaren min 😂

• Liker 3
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lest mange tråder inne på div mamma forumer og foreldre og barn, og kommer sannheten frem. Så til dere menn som tror at størrrelsen ikke har noe å si, så må jeg skuffe dere. Her inne så svarer bare kvinner at det ikke har noe å si for å skåne dere, siden det er så mange menn som er medlem.

https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139687691-har-dere-hatt-sex-med-noen-med-liten-tiss/

Jeg har lest gjennom linken din, det burde alle gjøre, ikke minst du selv. ;) For der fremgår det ulike svar fra kvinner, akkurat som her på KG, og som forventet er det ulike preferanser. Her er mye du tydeligvis ikke har fått med deg. Og det er vel problemet? Du leter etter bekreftelser på at du ikke strekker til ...

• Liker 6
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei.

Vi er mange kvinner som ikke har født, og dermed er vi heller ikke i samme gruppering som de kvinnene du snakker om. Dere med stor kuk, kan vel gå for mødre da?

Anonymkode: ca79a...481

• Liker 2
Gjest Warrior
Skrevet
9 minutter siden, miss summers skrev:

Haha! Du stjal kommentaren min 😂

Sorry😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...