AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #21 Skrevet 9. desember 2019 Jeg har ringt og de sa at symptomene kommer iløpet av 24 timer hvis det er morkake løsning. Hun spurte om jeg hadde vondt i magen? Og om magen var hard? Alt var Nei. Da sa hun at jeg skulle ringe hvis jeg ble dårligere. Anonymkode: a6f5b...ca3 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #22 Skrevet 9. desember 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes du er hysterisk om du ikke kunne ventet til dagen etter slik ts gjør. Da er det flere på jobb og de er bedre bemannet. Så sært av deg å kalle ts sær 😉 Anonymkode: 145fa...aa4 Det er jo ikke hysteri - det er anbefaling fra jordmødrene. Er ikke hysterisk bare fordi jeg tar en rask telefon liksom 🙄.. Dessuten ble innlegget skrevet i ca 18-tiden i går, vet ikke hvor lenge før det hun hadde falt - hadde hun da bare ringt med en gang så hadde ikke bemanningen vært et problem 👍🏼 Anonymkode: 05c1c...7b0 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #23 Skrevet 9. desember 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo ikke hysteri - det er anbefaling fra jordmødrene. Er ikke hysterisk bare fordi jeg tar en rask telefon liksom 🙄.. Dessuten ble innlegget skrevet i ca 18-tiden i går, vet ikke hvor lenge før det hun hadde falt - hadde hun da bare ringt med en gang så hadde ikke bemanningen vært et problem 👍🏼 Anonymkode: 05c1c...7b0 Hvis de har så lav terskel hvorfor tok hun meg ikke inn?Da tar de lett på det. Anonymkode: a6f5b...ca3 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #24 Skrevet 9. desember 2019 Jeg falt når jeg var i uke 33, de på føden sa at så lenge jeg ikke hadde vondt, magen ikke var hard og jeg ikke kjente mindre liv, var det ingen grunn til bekymring. Anonymkode: 03a14...cfc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå