AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #1 Skrevet 8. desember 2019 Jeg vet at mannen kommer til å fri i jula, hvordan og hvorfor jeg vet det vil jeg ikke utdype meg om her. Men blir ringen og frieriet min julegave da? Eller får jeg en annen gave itillegg? Ville du regnet den som selve julegaven? Ringer er jo dyrt så jeg vet han kommer til å legge litt penger i det. Oghva bør jeg da gi i julegave til han? Vi skal reise bort i jula. Anonymkode: c97fd...5ae
Mezzosoprena Skrevet 8. desember 2019 #2 Skrevet 8. desember 2019 Hvis frieriet er en gave, så er vel ditt ja en gave tilbake? Men nei, jeg hadde ikke sett på et frieri som en julegave... 5
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #3 Skrevet 8. desember 2019 1. Drit nå i om det er julegaven eller ikke. Vil du gifte deg med han er det vel totalt irrelevant om du får julegave i år eller ikke. 2. Ja, du kjøper julegave som vanlig. Anonymkode: 76e00...9f5 12
Djungelvrål Skrevet 8. desember 2019 #4 Skrevet 8. desember 2019 Så dere skal ha en dyr ring og en dyr julegave i tillegg? 3
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #5 Skrevet 8. desember 2019 3 minutter siden, SupaWoman skrev: Så dere skal ha en dyr ring og en dyr julegave i tillegg? Selvfølgelig. Forlovelse er en ting. Julegave er en annen. Er han så gjerrig at han prøver å slå det sammen er svaret uansett nei 🏳️ Anonymkode: 6b8ca...cd5 2
Djungelvrål Skrevet 8. desember 2019 #6 Skrevet 8. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig. Forlovelse er en ting. Julegave er en annen. Er han så gjerrig at han prøver å slå det sammen er svaret uansett nei 🏳️ Anonymkode: 6b8ca...cd5 Og er du så kravstor skjønner jeg hvis mannen trekker seg for å si det zånnn. 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #7 Skrevet 8. desember 2019 5 minutter siden, SupaWoman skrev: Så dere skal ha en dyr ring og en dyr julegave i tillegg? Hvem har sagt det? Når jeg skriver «dyr» ring så snakker jeg på generell basis. Forlovelsesringer er dyre, det trenger man ikke å være rakettforsker for å vite. Kjøper han en julegave i tillegg så kommer det til å koste flere tusen! Anonymkode: c97fd...5ae
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #8 Skrevet 8. desember 2019 Dette er det merkeligste spørsmålet og dilemmaet jeg noen gang har lest. Anonymkode: 8b7e9...15f 11
CabinCruiser Skrevet 8. desember 2019 #9 Skrevet 8. desember 2019 Basert på spørsmålet isolert sett uten bakgrunnshistorie, så burde han kanskje skrinlegge det frieriet til han finner en mer takknemlig person. 3
Djungelvrål Skrevet 8. desember 2019 #10 Skrevet 8. desember 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvem har sagt det? Når jeg skriver «dyr» ring så snakker jeg på generell basis. Forlovelsesringer er dyre, det trenger man ikke å være rakettforsker for å vite. Kjøper han en julegave i tillegg så kommer det til å koste flere tusen! Anonymkode: c97fd...5ae Man får forlovelsesring hos gullsmed i sølv til noen hundrelapper. Men ifølge KG skal ringen være verdt minst to månedslønner, dvs 50 000-60 000 tusen kroner. 3
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #11 Skrevet 8. desember 2019 Hadde ikke forventet gave om samboer hadde fridd til meg, men jeg ville uansett kjøpt noe til han som vanlig Anonymkode: 39728...dff 2
CabinCruiser Skrevet 8. desember 2019 #12 Skrevet 8. desember 2019 1 minutt siden, SupaWoman skrev: Man får forlovelsesring hos gullsmed i sølv til noen hundrelapper. Men ifølge KG skal ringen være verdt minst to månedslønner, dvs 50 000-60 000 tusen kroner. Oh noes, I got ripped off😂 Har en sånn sak kjøpt i Praha for noen euro🤣
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #13 Skrevet 8. desember 2019 Hvis min kjære frir til meg på julaften, så gir jeg totalt blanke i om jeg får julegave eller ei i tillegg 🥰 Da ville jeg bare svevd rundt på en rosa sky resten av jula. Om du får julegave i tillegg til frieri, det kan jo ikke vi vite! Men jeg kan virkelig ikke fatte at det spiller en rolle heller. Anonymkode: 77861...46e 9
Mrs Robinson Skrevet 8. desember 2019 #14 Skrevet 8. desember 2019 Merkelig problemstilling. Da jeg ble fridd til ofret jeg ikke omstendighetene rundt en tanke. Håper mannen min hadde rerevurdert frieriet om jeg hadde tenkt tanken på å få vanlig gave i tillegg 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #15 Skrevet 8. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hadde ikke forventet gave om samboer hadde fridd til meg, men jeg ville uansett kjøpt noe til han som vanlig Anonymkode: 39728...dff Jeg forventer absolutt ingenting og jeg aner ikke om det blir før julaften, på julaften eller i romjula. Et frieri er for meg mer enn nok, dette er mannen jeg vil dele livet mitt med for alltid. Om han kjøper en gave i tillegg til en forlovelsesring så har han virkelig lagt både tid, energi og penger i det for å gjøre meg happy og da vil jeg gjøre noe fint for ham! Men jeg aner jo ikke hva som er vanlig. Hører ofte om folk som frir i jula, men om det regnes som julegaven aner jeg jo ikke. Ts Anonymkode: c97fd...5ae
Cuntzilla Skrevet 8. desember 2019 #16 Skrevet 8. desember 2019 Hva har det å si, egentlig? Du vil bare gjøre noe fint for han hvis han kjøper en gave i tillegg? Jeg skjønner ikke problemstillingen, bare gjør eller kjøp noe fint til han uansett da vel Ville kanskje tenkt det var gaven, at han pakker inn ringen og frir når du åpner den på julaften Virker litt overflødig å skulle gi deg en gave til da, men det har vel ikke noe å si fra eller til spør du meg. 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #17 Skrevet 8. desember 2019 42 minutter siden, SupaWoman skrev: Og er du så kravstor skjønner jeg hvis mannen trekker seg for å si det zånnn. Vet du foretrekker det bitre imaget. Men litt ironi tåler du Er godt gift. At vi skulle gifte oss avtalte vi, og ringene droppet vi. Anonymkode: 6b8ca...cd5
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #18 Skrevet 8. desember 2019 Jeg vet mannen skal fri til meg i julen også, fremtidig svigermor klarte å forsnakke seg litt 🤭 Uansett, jeg vet at han har kjøpt en mindre ting i julegave, og jeg forventer absolutt ikke noe mer enn det.. At han frir er jo ikke en julegave I seg selv, men han er alt jeg kan ønske meg, så hadde ikke blitt skuffet om julegaven var en barnål. Har kjøpt en fin julegave til han, litt dyrere enn vanlig (ikke grunnet frieriet) men det er noe han virkelig ønsker seg. Jeg synes du har et veldig merkelig syn på dette. Anonymkode: 08f77...f5c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå