AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #1 Skrevet 8. desember 2019 Og hvor intens liker dere det? Samboeren ønsker det bare noen centimeter inn og forsiktig knulling mens hun stimulerer klitoris. Hun kommer som et uvær av det. Anonymkode: 1c2c9...490 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #2 Skrevet 8. desember 2019 Vil ikke ha pikk i rumpa i det hele tatt. Vagina fungerer helt fint for meg. Anonymkode: 1ddb2...352 15
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #3 Skrevet 8. desember 2019 Å få ting opp i tarmen er ikke min greie Anonymkode: 985f0...909 15
Gjest Jan_45 Skrevet 8. desember 2019 #4 Skrevet 8. desember 2019 Kommer an på setting, anledning og partner. Noen ganger ikke ikke noe, noen ganger bare en plugg eller finger. Andre ganger ønsker jeg å få følelsen av virkelig å bli knullet hardt, dypt og lenge av en partner med strap on. De gangene får jeg sinnsyke orgasmer som gjør at jeg skjelver i hele kroppen. Kombinert med en eller flere utløsninger er det noe jeg virkelig nyter.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #5 Skrevet 8. desember 2019 Jobba for lenge på gastrokirurgen til at jeg i det hele tatt ville vurdert noe opp i rumpa. Anonymkode: 19d97...f3d 17
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #7 Skrevet 8. desember 2019 9 minutter siden, Kvelertak skrev: Ikke noe jeg vil finne ut av.. Av ren nyskjerrighet, hvorfor ikke? Jeg forstår når det er prøvd og funnet ubehagelig eller ikke interessant, eller som den over som har medisinske årsaker. Tror kanskje det er flere som ikke liker det enn de som liker men hvorfor ikke lyst å prøve? Anonymkode: d0877...ed6
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #8 Skrevet 8. desember 2019 Her er det analsex ofte, bedre enn vaginal på mange måter Kvinne 41 Anonymkode: 6a466...253 6
Gjest Warrior Skrevet 8. desember 2019 #9 Skrevet 8. desember 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Av ren nyskjerrighet, hvorfor ikke? Jeg forstår når det er prøvd og funnet ubehagelig eller ikke interessant, eller som den over som har medisinske årsaker. Tror kanskje det er flere som ikke liker det enn de som liker men hvorfor ikke lyst å prøve? Anonymkode: d0877...ed6 Det er rumpa det er snakk om. Ingenting skal opp der. Det er heller ikke moro å gå opp i andres rumper. Tenk alt bakterier uansett hvor godt det vaskes.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #11 Skrevet 8. desember 2019 Å få den hele veien inn er det beste. Rolig start og intenst for å åpnå orgasmer. Snart ti år siden sist dessverre... Anonymkode: 454bd...04a 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #12 Skrevet 8. desember 2019 Orgasmisk 🤩 Anonymkode: 94b6b...d92 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #13 Skrevet 8. desember 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Av ren nyskjerrighet, hvorfor ikke? Jeg forstår når det er prøvd og funnet ubehagelig eller ikke interessant, eller som den over som har medisinske årsaker. Tror kanskje det er flere som ikke liker det enn de som liker men hvorfor ikke lyst å prøve? Anonymkode: d0877...ed6 Den du nevner som har medisinske årsaker, tror du at det kun er denne personen som har risiko for skader av analsex? Synes dett blir litt for mye runketråd. Anonymkode: 1ddb2...352
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #14 Skrevet 8. desember 2019 Hvis hun ønsker det, og faktisk våger det, da skal vi alltid prøve. Min erfaring er at kvinner kommer meget kraftig under analsex. Anonymkode: 02ef0...132
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #15 Skrevet 8. desember 2019 Digg! Men med dildo, fingre eller tunge 😊 Anonymkode: 66b72...71c
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #16 Skrevet 8. desember 2019 Det går litt på dagsform, grad av kåthet, grad av promille, størrelsen hans osv. Men sånn på generell basis så liker jeg at han går dypt, altså helt inn. Men må selvsagt varmes opp til det først. Det er mest friksjon jeg kan få vondt av, så selv om det kan være digg å bli skikkelig tatt hardt og kjapt i rumpa så blir jeg veldig fort sår av det. Jeg liker når han - etter mye oppvarming - penetrerer meg helt, og så i stedet for å kjøre den langt inn og langt ut i sånn vanlig puletempo, heller bare nesten bare ligger inni meg og roterer, eller har kortere jukk om det gir mening, og at han gjør det ganske sakte i starten og heller kjører på når det er rett før han kommer. Anonymkode: 9716d...426 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #17 Skrevet 8. desember 2019 Får de sykeste og mest vanvittige orgasmene av det😍 Anonymkode: b0185...f8b
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #18 Skrevet 9. desember 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Her er det analsex ofte, bedre enn vaginal på mange måter Kvinne 41 Anonymkode: 6a466...253 Liker du det intenst og dyp når du er ordentlig klar, eller ikke så dypt og rolig? 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Å få den hele veien inn er det beste. Rolig start og intenst for å åpnå orgasmer. Snart ti år siden sist dessverre... Anonymkode: 454bd...04a Hvorfor 10 år siden? Tilfredsstiller du deg selv hvis du ikke har en mann som vil gjøre det sammen med deg? 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis hun ønsker det, og faktisk våger det, da skal vi alltid prøve. Min erfaring er at kvinner kommer meget kraftig under analsex. Anonymkode: 02ef0...132 Det er min erfaring også. Hvordan liker hun det, rolig og ikke så dypt, eller intenst og dypt? 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Får de sykeste og mest vanvittige orgasmene av det😍 Anonymkode: b0185...f8b Rolig og ikke så dypt, eller ….? Anonymkode: 1c2c9...490
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #19 Skrevet 9. desember 2019 Dere som ikke skal ha noe i "tarmen" har gått glipp av mye! Selv liker jeg ikke å bli tatt dypt med lange jokk, men 8-9 cm inn og korte jokk 🤤🤤 Ellers buttpluggen min som mannen drar i når jeg blir tatt bakfra vaginalt. Det er noe enn hver kvinne burde få oppleve Anonymkode: 9d831...84a
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #20 Skrevet 9. desember 2019 Tarmknulling er ikke noe jeg har lyst til å prøve, Dere som er så glad i slikt burde ta dere en runde å sjekke ut analprolaps og all slags annen faenskap man har større sjanse for å få når man absolutt skal gjøre noe så naturstridig som å stappe noe opp i tarmen, Anonymkode: aa1d1...849 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå