AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #1 Skrevet 8. desember 2019 Jeg jobber i dag med mennesker med komplekse og sammensatte utfordringer. Jeg er lei og omsorgstrøtt, jeg må gjøre noe annet for min egen del. Har noen tips til jobber som ikke innebærer særlig grad av kontakt med andre mennesker? Jeg har allerede mastergrad innen nåværende felt, så jeg ønsker i utgangspunktet ikke å utdanne meg videre. Anonymkode: c9804...ab0 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #2 Skrevet 8. desember 2019 Hva har du mastergrad i? Anonymkode: db687...f11
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #3 Skrevet 8. desember 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva har du mastergrad i? Anonymkode: db687...f11 Sosialfag. Anonymkode: c9804...ab0
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #4 Skrevet 8. desember 2019 Kokk kanskje. De aller færreste yrker kan utføres uten kontakt med mennesker. De yrkene blir som regel automatisert bort de nærmeste årene. Anonymkode: 92ec6...0cc
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #5 Skrevet 8. desember 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sosialfag. Anonymkode: c9804...ab0 Hsr ikke erfaring med det feltet selv, men fant dette på nettsiden til oslomet: Studiet kvalifiserer til stillinger i kommunal og statlig sosial- og helsetjeneste stillinger knyttet til utvikling- og forskningsprosjekter innen fagfeltet opptak til ph.d.-studier Kanskje en slik stilling kunne vært noe? Vet ikke hvor mange det finnes av dem da. Anonymkode: db687...f11
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #6 Skrevet 8. desember 2019 Renholder som jobber etter bedriftens stengetid og kan få med musikk på ørene mens de jobber. Anonymkode: cc40d...f59
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #7 Skrevet 8. desember 2019 Saksbehandler i f.eks. NAV. Tenker da NAV Forvaltning, NAV Innkreving, NAV Kontroll etc. Selv har jeg kun noe kontakt med mennesker over telefon, men det er veldig lite. Ellers saksbehandler jeg uten direkte kontakt med mennesker. Liker godt datasystemene og litt komplekse saker. Har naturligvis kontakt med kollegaer, men det er trivelig synes jeg. Anonymkode: 868a4...226
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #8 Skrevet 8. desember 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Saksbehandler i f.eks. NAV. Tenker da NAV Forvaltning, NAV Innkreving, NAV Kontroll etc. Selv har jeg kun noe kontakt med mennesker over telefon, men det er veldig lite. Ellers saksbehandler jeg uten direkte kontakt med mennesker. Liker godt datasystemene og litt komplekse saker. Har naturligvis kontakt med kollegaer, men det er trivelig synes jeg. Anonymkode: 868a4...226 Dette har jeg faktisk vurdert. Kommer nok til å søke dersom det dukker opp noen slike stillinger i NAV lokalt fremover. Ts Anonymkode: c9804...ab0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå