Gå til innhold

Problemstilling barnehagelærer bachelor.. Noen forslag? Vil forske og skrive i utlandet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

har tenkt på dette lenge men vil nå for alvor gå inn for å kunne realisere denne drømmen. Tenker England/Irland/Skottland. Det eneste jeg sitter fast på er hvilket emne/problemstilling som er relevant og gjennomførbart. Vet heller ikke hvordan jeg helt kan vinkle det. Kom gjerne med innspill!

Tenker å kunne få en avtale med en barnehage eller flere der jeg kan forske på emnet jeg velger. Har tenkt feks å velge noe som er utbredt i Norge men ikke der som feks noe innen utebarnehage. Eller noe som er vanlig der og ikke i Norge. Forslag anyone?😁

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke det ganske urealistisk på bachelor-nivå? 

Anonymkode: 544d5...aa5

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke det ganske urealistisk på bachelor-nivå? 

Anonymkode: 544d5...aa5

Det tenker jeg også. Du bør starte med å snakke med veileder og finne ut hva rammene for oppgaven er. Husk at en bacheloroppgave er ganske liten, og det er veldig begrenset hva du rekker. 
Et annet problem er at du må søke om etisk godkjenning i to land, og ha oversikten over regelverket mtp forskning og personvern i to land (dvs veileder må det). Jeg er veileder på bachelor selv (annet fagområde), og jeg hadde satt ned foten hvis en student kom til meg med en slik idé. Det ville blitt altfor ressurskrevende. 

Anonymkode: 0e9d6...446

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville startet med å kontakte de som administrerer utveksling for å høre om det er praktisk gjennomførbart, og så tenke på problemstilling etter hvert. 

Anonymkode: a01f1...dbe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...