Gjest Anonymous Skrevet 6. september 2002 #1 Del Skrevet 6. september 2002 Hvor er den billigste plassen man kan kjøpe (lære-) bøker på nettet? Og som leverer ganske kjapt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 6. september 2002 #2 Del Skrevet 6. september 2002 Jeg har bestilt ett par bøker (matoppskrifter, leksikon, romaner ol.) på www.bokkilden.no. Raskt og rimelig kjøp via nettet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 6. september 2002 #3 Del Skrevet 6. september 2002 Jeg handler alle pensumbøkene mine på www.haugenbok.no . De har omtrent alt, det er 10% på alle bøker som ikke er årets, og leverer kjapt. Har fått bøkene mine neste dag, omtrent hver gang jeg har bestilt. Dessuten er det portofritt. Har også bestilt andre bøker der. Har også brukt www.mao.no men de er ikke like raske(7-10 dager) dessuten må man betale porto. Bruker å legge inn bokanmeldelser der, og får 20 kr på en "konto" for hver bok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 6. september 2002 #4 Del Skrevet 6. september 2002 Jeg handler også bøker på Bokkilden! Der har de alt, billig er det også, tror faktisk du slipper å betale porto nå! Go for it Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 8. september 2002 #5 Del Skrevet 8. september 2002 Jepp, Haugn Bok. De har alt jeg vil ha, til en rimelig pris, portofritt og kommer dagen etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 8. september 2002 #6 Del Skrevet 8. september 2002 Handler masse på www.haugenbok.no Kjempebra service!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 8. september 2002 #7 Del Skrevet 8. september 2002 Hei og hopp, nå har jeg også blitt kunde hos Haugenbok! Var innom og sjekket nettopp, og fant meg to kokebøker til kun kr. 89,- pr. stk! Nå har jeg bestilt en kokebok om asiatisk mat, og en om vegetarmat! Kanskje det kan bli litt forandring i kosten??? *matlei* Riktignok fikk jeg nettopp den blårutete kokeboken av Ingrid Espelid Hovig samt en kjekk pasta-kokebok i posten for bare et par uker siden, og de har visst ikke blitt brukt ennå...hehe... Optimisisk kokkehilsen fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nirvana Skrevet 8. september 2002 #8 Del Skrevet 8. september 2002 Jeg handler hos både bokkilden og haugenbok. Bøkene fra haugenbok kommer som regel en dag eller to før de fra bokkilden, men service'n er helt topp hos begge to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melian Skrevet 8. september 2002 #9 Del Skrevet 8. september 2002 Jeg handler også aller mest ifra Haugen Bok, de er veldig pålitelige og raske. Det er ikke alltid de har bøkene, men det er da ikke så ofte jeg har funnet det på andre nordiske nettbokhandler heller. Bokkilden kommer på grei andreplass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 8. september 2002 #10 Del Skrevet 8. september 2002 Haugen bok og Boksamleren (dammbokklubb.no) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. september 2002 #11 Del Skrevet 9. september 2002 Tusen takk for alle forslag Nå har jeg bestillt bøker på haugenbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå