Gjest Familytree Skrevet 8. desember 2019 #1 Skrevet 8. desember 2019 Jeg gikk uten sko i 10 km til huset mitt fordi i tankene min, jeg var nær hjemme😊
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #2 Skrevet 8. desember 2019 Flasha puppene. Egentlig ikke så veldig flaut.. Men sikkert litt patetisk 🤣 Anonymkode: 31b8b...59d 1
BlueRaptor19 Skrevet 8. desember 2019 #3 Skrevet 8. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Flasha puppene. Egentlig ikke så veldig flaut.. Men sikkert litt patetisk 🤣 Anonymkode: 31b8b...59d Er ikke noe patetisk med det 🙂
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #4 Skrevet 8. desember 2019 Har drukket meg så full flere ganger at jeg har blitt funnet i en dam av mitt eget piss. Psykisk sykdom er noe hærk. Anonymkode: d07d4...a0f 5
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #5 Skrevet 8. desember 2019 Egentlig ingenting.🙂 Anonymkode: 0fb0c...1f7
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #6 Skrevet 8. desember 2019 Vanskelig spørsmål, da jeg gjorde verre ting som ung uten å kjenne så mye skam der og da mens jeg nå i voksen alder både skjemmes over tabbene i yngre dager pluss synes det er flaut om jeg har vært altfor «mye» på fest nå som voksen (skravlet for mye, ofte babling i vei til det plagsomme, synge høyt med falsk stemme eller danse rart). Som voksen er jeg mest patetisk, som ung dreit jeg meg mest ut. Rave rundt, kline med folk, grine og spy. Typisk tenåring 🙈 Anonymkode: 12c0b...6fe 5
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #7 Skrevet 8. desember 2019 kline med tre menn på samme julebord. drita full og dessverre godt voksen🤫 Anonymkode: 48764...aa3 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #8 Skrevet 9. desember 2019 Klinte med en kollega. Han har dame og er i et bra forhold, fatter ikke hva som gikk av oss. Anonymkode: 5cdd4...1ad 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #9 Skrevet 9. desember 2019 Spilte keyboard på en lokalfest (Nei, det var ikke jeg som skulle stå for underholdningen). Det var et stort lokalt arrangement med mange naboer og kollegaer til stede, aldri hatt så mye angst dagen derpå. Er ganske forsiktig og anonym til vanlig, så mange så fikk seg en god latter den kvelden. Anonymkode: 1d247...c1c 7
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #10 Skrevet 9. desember 2019 Ble drita og emosjonell på fest. Satt å ropte å grein i sofaen. Plutselig begynte jeg å prompe masse, høyt. Når jeg kom hjem så jeg at det var bæsj i trusa....jeg tar nå maks to glass vin.... Anonymkode: 17f2f...52f 9
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #11 Skrevet 9. desember 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spilte keyboard på en lokalfest (Nei, det var ikke jeg som skulle stå for underholdningen). Det var et stort lokalt arrangement med mange naboer og kollegaer til stede, aldri hatt så mye angst dagen derpå. Er ganske forsiktig og anonym til vanlig, så mange så fikk seg en god latter den kvelden. Anonymkode: 1d247...c1c 😂😂😂 Fantastisk. Den var jo bare morsom da. Anonymkode: d13d0...3dd 4
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #12 Skrevet 9. desember 2019 Prøvde å ta en snarvei hjem over en eng (oppoverbakke). Var ganske bratt og snø opp til midjen. Kravla meg oppover boksa og ene skoen datt av, etter 2 timer med slit for å komme meg over enga så var jeg blitt såpass edru at jeg så hvor jeg egentlig var. Var på helt feil sted å måtte gå ned igjen. Håper ingen så meg da jeg gikk i mørke hjem i bare en bokser og 1 sko.... Anonymkode: c0429...ff8 7
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #13 Skrevet 9. desember 2019 Ung og dum så kræsjet jeg og en venninne en annen venninnes fest. Hun hadde fått nye venner og de likte ikke vi. (Vgs). Vi stjal andres drikke, vi drakk oss dritings. Venninnen min spydde i skoene til de andre, vi sa mye stygt om alle som var der, lo av de og oppførte oss helt forferdelig. Etterpå gikk vi i 10minus, masse snø og glatt. Haiket med en ukjent fyr som ingen av oss kjente ordentlig. Viste seg at han kjørte i fylla, og vi krasja i fjellveggen..... Hadde hangover i mange uker etterpå. Drikker aldri sprit etter det. Anonymkode: 36510...726 2
MortenMinstelønn Skrevet 9. desember 2019 #14 Skrevet 9. desember 2019 Jeg gikk i søvne i Hindu Kush-fjellene. Noe som er ganske idiotisk da det flere steder er noen hundre meter rett ned. Hvorfor alkohol i det hele tatt var en del av bildet for stå som en gåte. Et lavtgående jagerfly vekket meg. Slik at jeg slapp å dette så langt at jeg aldri ville ha våknet igjen. Dette har jeg og flere andre stemplet som idiotisk. Men så gikk det bra. No thanks to me. 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #15 Skrevet 9. desember 2019 Pulte enn opptatt kollega på jobb reise, samboer hans var heim gravid med barn nr 2. Anonymkode: ea940...87d 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #16 Skrevet 9. desember 2019 Som ung, masse drama, grining og spy. Som voksen, pult en litt for ung "hunk" i nabolaget etter et fuktig nach. Anonymkode: b3adb...e57 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #17 Skrevet 9. desember 2019 Det verste jeg har gjort i fylla er å råkline med en fyr i en bil, jeg hadde kjæreste. Hadde krangla med kjæresten, og var skikkelig lei hele fyren. Men det var råttent uansett. Ellers endel flaue episoder med ting jeg har sagt og gjort, mister helt filteret i fylla🤪 Anonymkode: a1239...e3b
Gjest Lama_Drama Skrevet 9. desember 2019 #18 Skrevet 9. desember 2019 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Vanskelig spørsmål, da jeg gjorde verre ting som ung uten å kjenne så mye skam der og da mens jeg nå i voksen alder både skjemmes over tabbene i yngre dager pluss synes det er flaut om jeg har vært altfor «mye» på fest nå som voksen (skravlet for mye, ofte babling i vei til det plagsomme, synge høyt med falsk stemme eller danse rart). Som voksen er jeg mest patetisk, som ung dreit jeg meg mest ut. Rave rundt, kline med folk, grine og spy. Typisk tenåring 🙈 Anonymkode: 12c0b...6fe Ja. Herregud. Tenåringsfylla. Gremmes.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #19 Skrevet 9. desember 2019 Det var en gang jeg var suicidal i fylla. Livet var dritt, venner var dritt og jeg hadde ikke noe å leve for... Når jeg ser tilbake i dag, så hadde jeg det egentlig veldig bra.. Så har vi den gangen jeg drakk hjemmebrent for første gang. Alt opp igjen, og jeg farget veggene grønne. Beboeren jeg var på fest hos skulle ha besøk av sin mor dagen derpå. Fikk det også for meg at jeg skulle miste jomfrudommen min denne kvelden. Endte med at han var for drita og jeg slokna. Kondomen havnet ut vinduet og søstra hans fant den dagen etter. Ubrukt selvfølgelig... Så har vi fjorårets tabbe. Jeg endte med å rote med typen til ei venninne, men har samboer selv. Var hakket før jeg både var venneløs og kjæresteløs. Er fremdeles flau et og halvt år senere. Anonymkode: db684...c9a 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #20 Skrevet 10. desember 2019 En gang hadde jeg vist frem puppene mine. Ikke på en sexy måte selvfølgelig... "sjekke denne, den er så mye større enn den" mens jeg graver puppene opp av bh'n og over toppen min. "Men hvis dere ser ned her, den andre der, den fyller ikke cupen en gang!" Huff... Anonymkode: 6d91f...9f3 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå