AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #1 Del Skrevet 8. desember 2019 Dama mi jobber som elektriker. Imorgen er hun alene på jobb. hun ber meg komme, men er dette ulovlig på noen som helts måte? hun sa til meg du kan sitte vedienav, og bare snakke. Altså vi skal bare være sammen, mens hun skal gjøre jobben sin. men er redd dette er ulovlig på noen som helts måte? Anonymkode: f87f1...394 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #2 Del Skrevet 8. desember 2019 Tipper arbeidsgiver i ikke setter pris på kjærestebesøk i jobbtiden. Anonymkode: 540d7...208 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #3 Del Skrevet 8. desember 2019 Hvilken lov tror du dette går innunder egentlig? 😂😂 Anonymkode: 374d5...fff 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hesya Skrevet 8. desember 2019 #4 Del Skrevet 8. desember 2019 (endret) . Endret 2. februar 2020 av Hesya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #5 Del Skrevet 8. desember 2019 Hvis hun jobber på en byggeplass så er det ikke lov, der er det krav til HMS-kort. Anonymkode: 1740f...f15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #6 Del Skrevet 8. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dama mi jobber som elektriker. Imorgen er hun alene på jobb. hun ber meg komme, men er dette ulovlig på noen som helts måte? hun sa til meg du kan sitte vedienav, og bare snakke. Altså vi skal bare være sammen, mens hun skal gjøre jobben sin. men er redd dette er ulovlig på noen som helts måte? Anonymkode: f87f1...394 Det kommer vel an på hvor denne jobben er og hva hun skal gjøre? Er hun på en anleggsplass er det antakelig regler for hvem som kan være der. Er hun i et privathus hadde jeg blitt fly forbanna om jeg var kunden og håndverkere dro med seg uvedkommende inn i mitt hus. Synes det er ubehagelig nok å ha dem det i utgangspunktet. Er hun på et kontor og jobben krever minimalt med konsentrasjon, så kan det jo være innafor. Men jeg synes det høres skrekkelig uproft ut å ha med seg kjæresten på jobb. På jobb er man for å jobbe. Når det er sagt, jeg HAR faktisk hatt med meg en venninne på jobben en gang, mens jeg jobbet i butikk. Jeg hadde egentlig byttet til meg fri for å ha besøk av nevnte venninne, men så ble hun som jeg hadde byttet med syk - og sjefen krevde at jeg stilte på jobb. Jeg sa at det var greit, men da måtte venninna mi bli med. Og sånn ble det. Hun bodde i et annet land, og det hadde kostet henne mye penger å komme på besøk den helgen. Det var jo derfor jeg hadde byttet vakt, så det var uaktuelt å la henne sitte alene i leiligheten min! Var en stille og rolig kveldsvakt i butikken, så det var for så vidt helt uproblematisk - og vi hadde det hyggelig nok. Uansett, siste gangen jeg jobber et sted der man har ansvaret for vakten hvis den man har byttet med ikke kan likevel. Sånn generelt - nei, man tar ikke med seg venner på jobben. Anonymkode: eb130...a0d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thildamor Skrevet 8. desember 2019 #7 Del Skrevet 8. desember 2019 (endret) . Endret 8. desember 2019 av Thildamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CabinCruiser Skrevet 8. desember 2019 #8 Del Skrevet 8. desember 2019 På anlegg er det krav til HMS kort så der bryter du loven. Og i ett privat hjem eller hos en bedrift? Njæ, jeg som arbeidsgiver hadde nok ikke satt pris på det og ikke kundene heller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erika; Skrevet 8. desember 2019 #9 Del Skrevet 8. desember 2019 Er ikke ulovlig sånn sett om ikke det er byggeplass, men som nevnt over er det veldig uproft og som kunde hadde jeg også reagert. En ting er å komme innom med feks lunsj også stikke igjen, og det kan være et alternativ men likevel er det også i grenseland. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #10 Del Skrevet 8. desember 2019 Men HVEM er det som ber kjæresten komme i arbeidstiden for at dere skal prate mens den andre jobber? Det høres skikkelig rart ut. Anonymkode: 8af81...162 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå