Gå til innhold

Til dere som skal kle dere hos frisøren!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert dumt spørsmål dette her, men har lurt så fælt på det, og synes det er flaut å spør frisøren om hva som er vanlig :ler:

Altså: tar dere på dere strømper og undertøy før dere drar til frisøren, eller tar dere på dere hele brudestasen der? :klø:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så langt har jeg ikke tenkt ennå, men jeg tror nok at jeg tar på meg strømper og undertøy før jeg kommer dit, men det er også en veldig liten frisørsalong jeg skal til. Jeg tror at det blir sånn, men jeg tror at jeg skal ta meg en liten prat med forloveren min om det. Litt enig at det kanskje er litt flaut å spørre frisøren om hva som er vanlig :oops: , så jeg tror at jeg snakker med forloveren min jeg, hun har jo selv prøvd det for et par år siden.

Skrevet

Har ikke tenkt så mye på det ennå. Men jeg skal til frisøren kl.10.30, vielsen er kl.16. Så egentlig har jeg ikke lyst til å ta på meg undertøyet og sånt så tidlig. Så tror nok jeg skifter absolutt alt hos frisøren.

Skrevet

Jeg skiftet alt hos frisøren. Om de ikke har et skifterom/personalrom som er helt avstengt fra andre, har de i hvert fall et toalett hvor det går an å skifte det innerste uten å nevne noe om det til frisøren!

Ville i uansett venta med strømpene, kjedelig å ødelegge dem før det virkelige showet er i gang! :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Tok på undertøyet hjemme. Fikk over en hvit herreskjorte mens jeg ble ordnet.

Skrevet

Tar på alt undertøy og stas hos frisøren. De har et ganske stort toalett, og frisøren er en venninne. Hun er forberedt på å måtte hjelpe til med å kneppe korsett og sånn, så det går bra. :)

Catzy

Gjest Gjesta
Skrevet

Tok på meg alt hos frisøren, strømper og undertøy også. Jeg fikk bruke personalrommet, og fikk ha det for meg selv! :wink:

K

Skrevet

Jeg tok på meg undertøyet her hjemme og resten hos frisøren. Hadde på meg en jakke den dagen slik at jeg slapp å dra genseren over hode da jeg skulle skifte.

Skrevet

Takk for svar! Da tar jeg nok på meg alt hos frisøren :ler:

Skrevet

Jeg tok på alt hos frisøren.

Men pass på at de virkelig har vasket gulvet.

I mitt tilfelle hadde de ikke det, og jeg hadde småhår over hele kjolen. I tilegg fikk jeg farge på kjolen da noen ikke hadde tørket opp sølet etter seg! :evil:

Skrevet

Uff da!

Tror det er viktig å velge en frisørsalong som er vant til å pynte bruder, og hvis du velger å ordne alt hos frisøren er det greit at det er vanlig hos dem. Da har de sikkert tenkt på småhår på gulvet og sånt.

Jeg skal pyntes i en liten salong, der det kun blir meg og forloveren hele lørdagen. Går ut fra at de har vasket gulvet etter fredagens klipping.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...