AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #1 Skrevet 7. desember 2019 Jeg er så lei damer som lager drama. Det virker som om alt må være på stell 24/7 både med hus&utseende,og de styrer mannen som om han er ei bikkje som må dresseres. Flere av damene i min familie, både søstre og svigerinne er litt sånn synes jeg. Det er så mye gnål om sine egne problemer, vekt, det å se smashing ut hele tiden, og de gjør en fjær om til fem høns. Hvis jeg sier for eksempel sier;dette er ikke noe å bry seg om eller nå må du slappe av, så blir de irriterte og sinte. Dette er ikke unge jenter, men voksne damer i i 30-40 årene. Når vi møtes i familieselskaper i høytidene eller i en bursdag er det mye gnål og drama. De maser og gneldrer både på unger og ektemenn, og jeg synes det virker stressende. Menn som lever etter mottoet: happy wife happy life, synes jeg er noen tøffelhelter. Anonymkode: c5ca1...bd2 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #2 Skrevet 7. desember 2019 Jeg skjønner hva du mener....... -selv om jeg er kvinne! Mange kvinner som styrer på 😕 Anonymkode: 5827d...41e 4
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #3 Skrevet 7. desember 2019 Sånne damer blir ofte bedratt, skilt eller forblir ufrivillig single. Anonymkode: d88a2...851 1
Morten1 Skrevet 7. desember 2019 #4 Skrevet 7. desember 2019 Dama til en jeg kjenner er slik, lager drama for ingenting, blander seg i ting hun ikke har noe med, klarer ikke å holde hemmeligheter etc. Jeg skjønner ikke hva hun og andre som holder på slik får ut av det? Er det kun oppmerksomhet de søker? 1
AlkoMann Skrevet 7. desember 2019 #5 Skrevet 7. desember 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er så lei damer som lager drama. Det virker som om alt må være på stell 24/7 både med hus&utseende,og de styrer mannen som om han er ei bikkje som må dresseres. Flere av damene i min familie, både søstre og svigerinne er litt sånn synes jeg. Det er så mye gnål om sine egne problemer, vekt, det å se smashing ut hele tiden, og de gjør en fjær om til fem høns. Hvis jeg sier for eksempel sier;dette er ikke noe å bry seg om eller nå må du slappe av, så blir de irriterte og sinte. Dette er ikke unge jenter, men voksne damer i i 30-40 årene. Når vi møtes i familieselskaper i høytidene eller i en bursdag er det mye gnål og drama. De maser og gneldrer både på unger og ektemenn, og jeg synes det virker stressende. Menn som lever etter mottoet: happy wife happy life, synes jeg er noen tøffelhelter. Anonymkode: c5ca1...bd2 Kvinner er bosser i samfunnet i dag. Den etniske norske mannen må tilpasse seg i hvert fall om han vil tilnærme seg gneldrene. Dette er også et stort problem for oss svake nerdete menn i arbeidslivet. Selv vi mår forholde oss til disse gale kvinnemenneskene . .
Tough cookie Skrevet 7. desember 2019 #6 Skrevet 7. desember 2019 Jeg tror det ligger i personligheten.De har vært selvopptatte/ambisiøse hele livet, er veldig opptatt av å se bra ut og opptatt av å bli likt av andre. Stiller store krav til seg selv og til andre, og er kritiske til de som ikke er som de. Å ha kontroll over eget liv er veldig viktig for de. 1
AlkoMann Skrevet 7. desember 2019 #7 Skrevet 7. desember 2019 Akkurat nå, Anne 69 skrev: Jeg tror det ligger i personligheten.De har vært selvopptatte/ambisiøse hele livet, er veldig opptatt av å se bra ut og opptatt av å bli likt av andre. Stiller store krav til seg selv og til andre, og er kritiske til de som ikke er som de. Å ha kontroll over eget liv er veldig viktig for de. Men hvorfor mener de at omgivelsene deres må tolerere et slikt evigvarende drama fra dem ?
Tough cookie Skrevet 7. desember 2019 #8 Skrevet 7. desember 2019 6 minutter siden, AlkoMann skrev: Men hvorfor mener de at omgivelsene deres må tolerere et slikt evigvarende drama fra dem ? De forstår ikke helt selv at de lager drama, de er muligens litt høye på seg selv og har ikke så mye selvinnsikt akkurat på det området. Jeg har en søster som er en dramaqueen, og hun kjører seg opp veldig ofte med syting og kjefting, men når hun blir fortalt at hun lager styr, så forstår hun ingenting. Hun sier hun er den som lager minst drama og bråk,og kritiserer oss andre.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #9 Skrevet 7. desember 2019 Den dagen de rammes av alvorlig sykdom ser de plutselig lyset og begynner å oppføre seg som normale folk. Så du får holde ut frem til det, TS. Anonymkode: 21b4e...7a4 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #10 Skrevet 8. desember 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Sånne damer blir ofte bedratt, skilt eller forblir ufrivillig single. Anonymkode: d88a2...851 Nei dessverre. Det er sånne damer som får mennene til å løpe etter de resten av livet og driter i åssen de oppfører seg, er alltid enige med de og elsker de betingelsesløst... Også har du oss som er greie, men kanskje sliter psykisk en periode og da hater typen deg og slår opp, har ikke følelser lenger etter EN krangel og vil aldri se deg mer eller er flau over å at de en gang var drømmedama deres og de på eget insj gikk hele veien med å forplikte seg. Anonymkode: 0a2ca...dae 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #11 Skrevet 8. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei dessverre. Det er sånne damer som får mennene til å løpe etter de resten av livet og driter i åssen de oppfører seg, er alltid enige med de og elsker de betingelsesløst... Også har du oss som er greie, men kanskje sliter psykisk en periode og da hater typen deg og slår opp, har ikke følelser lenger etter EN krangel og vil aldri se deg mer eller er flau over å at de en gang var drømmedama deres og de på eget insj gikk hele veien med å forplikte seg. Anonymkode: 0a2ca...dae Glemte å nevne, at det er også sånne drama damer som er utro også, gjør som de vil og lager kvalme for kjæresten sin. Men han sitter å griner over henne fortsatt og vil ha henne 😂 mens vi normale gjør en feil så er de dritt lei oss og dumper. Anonymkode: 0a2ca...dae
AlkoMann Skrevet 8. desember 2019 #12 Skrevet 8. desember 2019 (endret) 14 timer siden, Anne 69 skrev: De forstår ikke helt selv at de lager drama, de er muligens litt høye på seg selv og har ikke så mye selvinnsikt akkurat på det området. Jeg har en søster som er en dramaqueen, og hun kjører seg opp veldig ofte med syting og kjefting, men når hun blir fortalt at hun lager styr, så forstår hun ingenting. Hun sier hun er den som lager minst drama og bråk,og kritiserer oss andre. Noen har innbilt dem at de er verdens midtpunkt ! Det er sikkert litt gøy for dem også. Det får i hvert fall ingen konsekvenser . Endret 8. desember 2019 av AlkoMann 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå