Gå til innhold

Få barn når du ikke har tid

Anbefalte innlegg

Skrevet

En i familien har allerede barn familien ikke har tid til, de har aldri tid til barnet i helgene og i hverdagen er det besteforeldre, tanter og onkler som tar seg av ungen eller en skjerm. Nå skal de ha en til. Barnet de har fra før er veldig utagerende og helt avhengig av skjerm, men det er ikke noe problem for de skal ha au pair. Jeg blir litt kvalm av tanken. Skulle vært førerkort for barn. Husker jeg besøkte disse og første barn var nyfødt, det satt i babybjørn alder to måneder foran tv mens de hadde gjester og drakk. 

Anonymkode: b3e0d...508

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis de begge drakk mens baby på 2 måneder var plassert foran tv, så burde du varslet barnevernet. Bsrn foran foreldre, alltid.

Anonymkode: 6b761...dbc

• Liker 9
Skrevet

De er vel velstående når de har råd til au pair. Men de burde hatt selvinnsikt og stoppet på et barn. 

Anonymkode: 5ac01...b13

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis de begge drakk mens baby på 2 måneder var plassert foran tv, så burde du varslet barnevernet. Bsrn foran foreldre, alltid.

Anonymkode: 6b761...dbc

Mulig det var en annen, edru omsorgsperson tilstede som passet barnet. 

Kjenner jeg blir sliten av at folk skal melde andre til barnevernet for hva som helst.

Anonymkode: 14a12...214

• Liker 3
Skrevet

Drakk hva da? Kaffe, melk, vin, øl?? Og om det var alkohol, hvorfor gjorde du ingenting? 

Anonymkode: 60563...e93

Skrevet

Har du, eller noen andre i familien, tatt opp bekymringene deres med dem?

Anonymkode: bab47...875

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...