AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #1 Skrevet 7. desember 2019 Er jeg paranoid eller har jeg egentlig grunn til å ta en test? Jeg hadde en skikkelig rar mensen, veldig kort, et par dager før tiden, men nok blod til å bruke bind.. Tok det for gitt at det er mensen.. Ingen menssmerter da, i motsetning til jeg pleier. Men jeg har lagt merke til at jeg har like stabilt humør nå som sist graviditet. Vanligvis er jeg emosjonelt ustabil og ekstrem Pms frem til mensen, men nå har jeg vært konstant sur hele tiden uten oppturer.. (😂) Samtidig har jeg masse luft i magen. Kroppen føles helt utslitt, andpusten av ingenting, mer trøtt enn vanlig.. Har til og med litt matapetitt etter flere måneder uten apetitt.. Altså jeg vet ikke.. Føler bare noe er annerledes. Er det noen her om har opplevd å få menslignende blødning eller en rar mens og likevel vært gravid? Kanskje bare et sterkt ønske, og jeg tester jo selvsagt om jeg er usikker, men vil egentlig høre med flere og andres tanker rundt dette.. Anonymkode: 1431e...74d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå