Gå til innhold

Dolce gusto kapselmaskinene..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Noen her som har Dolce Gusto kapselmaskin? Blir den brukt mye?

Hvilken type har du? Er du fornøyd? 

Ser at utvalget er stort, så blir litt blind i butikken. 

Anonymkode: 2fb74...87c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fornøyd, har den billigeste. Kaffen blir varm og de har god kaffe.

Anonymkode: ada7c...0a0

Skrevet

Jeg fikk en i gave for mange år siden. Kaffen smaker verre enn pulverkaffe. Jeg kvittet meg med den. Det er den vondeste kaffen jeg har smakt. 

• Liker 2
Skrevet

Vi bruker vår hver morgen og i helgene.. Skal vi ha mer enn 1 kopp eller ha gjester trakter vi da kaffen er dyr. 
Har en av de billigere, men en som du kan justere mengde/styrke og som stopper selv når laget så mye du justerte den til. 

Anonymkode: ee99b...73f

Skrevet

Jeg bruker den mange ganger hver dag. God kaffe og enkel å bruke. Har den du stopper manuelt.

Anonymkode: 4fe66...2f6

Skrevet

Den som man stopper manuelt, er det tungvint? 

Skrevet

Har Dolce Gusto Jovia, hatt i ca 6 mnd. Brukes fra 1-4 ganger daglig. Veldig fornøyd, spesielt med at jeg selv kan justere vannmengden.

Skrevet

Smaker hoggorm. Men noen ganger er det viktigste at man får i seg koffein. 

Anonymkode: 1fa3b...9ac

Skrevet

Jeg drikker ikke så mye kaffe, liker best når det er kakao, sjokolade og div i kaffen, men tenkte at det var greit å ha når man får besøk. Liker utvalget i kapsler, verre med utvalget i maskinen, syns det var så mange å velge mellom. 

Skrevet

Hadde en ganske lenge, men noe begynte å lekke inni selve maskinen så jeg kvittet meg med den. Har tenkt på å skaffe en ny, liker kaffen. Skal jeg ha mer enn 1-2 kopper så bruker vi vanlig kaffetrakter. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...