Gå til innhold

Du som er over 40 hva angrer du på at du gjorde Evt ikke gjorde i 30-årene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fortell fortell ! 

Anonymkode: 3c8e3...73e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg også på. Er i starten av 30 årene selv :) 

Anonymkode: 8eb7e...588

• Liker 3
Skrevet

Skulle ønske noen hadde fortalt meg om både tenårene og 20 årene 

• Liker 7
Skrevet

Kunne vel utnyttet fritiden bedre, utover det er det ikke noe jeg angrer på.

Anonymkode: 8f928...d82

• Liker 2
Skrevet

30 år her og skal ikke gifte meg før jeg er 40+. Tidligst!

Anonymkode: 0fb64...58c

• Liker 3
Skrevet

Jeg fikk tre barn i 30- årene. All min tid gikk med til dem. Tar heller igjen det tapte nå i 40- årene 😂

Anonymkode: 48b48...3a9

• Liker 4
Skrevet

Skulle begynt på barn som 35-åring, ikke 40-åring, for nå får jeg ikke flere...

Anonymkode: 8846b...26f

• Liker 3
Skrevet

Angrer ikke på noe. Prioriterte barn og familie, og selvsagt jobb.

Etter at ene ungdommen ble alvorlig syk, kjenner jeg at det har vært veldig riktig. Og at alle timene på linja av fotballbanen, på dugnad, på fjellet, i skiløypa eller i svømmehallen var den beste tiden min. 

Det eneste jeg ønsker nå, er at ungdommen kan få noen gode perioder. Der h*n klarer å være litt sosial i det minste. Og etter hvert kanskje kunne klare å komme inn på videregående.

(Angrer kanskje på at jeg alltid higet etter litt mer, i stedet for å nyte den gode a4-hverdagen.

Anonymkode: e6d4d...20c

• Liker 6
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk tre barn i 30- årene. All min tid gikk med til dem. Tar heller igjen det tapte nå i 40- årene 😂

Legg til å bygge en karrière så har du meg

Anonymkode: 91ae0...c88

• Liker 1
Skrevet

Jeg angrer på at jeg lå rundt, i stedet for å starte familie.

Anonymkode: 6f45e...287

• Liker 3
Skrevet

Jeg investerte for mye tid i karriere, det føles i ettertid som bortkastet tid. Fornøyd med: mye reising. Misfornøyd med: ett av forholdene mine, det er ikke alltid verdt å prøve å reparere alt.

Kort oppsummert: jeg burde vært mer egoistisk og gjort det jeg ville.

Anonymkode: d2bbf...68a

• Liker 1
Skrevet

Ingen ting. Hva skulle jeg angre på?

Anonymkode: 93dcd...1cf

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva anser du som det tapte du skal ta igjen? 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg investerte for mye tid i karriere, det føles i ettertid som bortkastet tid. Fornøyd med: mye reising. Misfornøyd med: ett av forholdene mine, det er ikke alltid verdt å prøve å reparere alt.

Kort oppsummert: jeg burde vært mer egoistisk og gjort det jeg ville.

Anonymkode: d2bbf...68a

Hvorfor føles tiden investert i karriere som bortkastet ? Hva skulle du heller brukt tiden på tenker du? 

Ts 

Skrevet

Det eneste jeg er litt sur for er at jeg ikke nøt tiden mer. At jeg bekymret meg for om jeg var pen nok og bra nok. 

Anonymkode: 2c452...b84

• Liker 3
Skrevet

Er mer ting i 20 årene jeg angrer på at jeg ikke gjorde. Men i 30 årene, så gjorde jeg mye jeg ønsket å gjøre. Så ikke noe jeg angrer der.

Det jeg angrer mest fra 20 årene, er at jeg ikke reiste til utlandet for å studere, kom inn på drømme studiet. Men jeg hadde kjæreste, som jeg hadde vært sammen med i 1 år, og han ville ikke bli med. Så da valgte jeg å ikke reise. Og sånn fortsatte den lista med den mannen, vi skulle gjøre alt han ønsket, ikke noe av det jeg ønsket. Men ble fri fra han da jeg var 30 år, og var da jeg startet å leve.

Anonymkode: d2b5a...621

• Liker 5
Skrevet

For en fin tråd 😊❤️

Er snart 40. Angrer på at jeg ikke avsluttet forrige forhold tidligere. Tiden jeg før brukte på forholdet og han, er tid jeg i dag bruker på barna og meg selv. Livet er fantastisk!

Anonymkode: 0d521...454

• Liker 2
Skrevet

Angrer på at jeg ikke tok flere sjanser og på at jeg brukte så mye tid og ressurser på å hjelpe noen som hadde delvis selvforskyldte problemer. Jeg føler at jeg brukte all min tid og energi på å legge til rette for andre og at jeg sitter igjen med bare tapte år. 

Anonymkode: 623f2...8ad

• Liker 1
Skrevet

Jeg angrer dypt på at jeg alltid har prøvd å være et ærlig menneske, spesielt når det kommer til menn og forhold. Jeg angrer rett og slett på at jeg noensinne har prøvd være grei mot menn. Vil på sterkeste oppfordre kvinner i 30 årene til å lyge som det renner og tenke på seg selv først og fremst når det kommer til menn, da de fleste menn gjør nettopp det så nytter virkelig ikke å være grei mot dem. Du får ikke grei tilbake av den grunn. Før dem bak lyset, lyg og bedra for din egen forståelse av en "greater good". Ønsker du som kvinne familie? Bare bli gravid, lyg om at prevensjonen sviktet og sats på det beste. Dater du noen og er ikke sikker på om han vil ha forhold? Behandle han som dritt. Da blir du mer attraktiv og taper ikke ansikt. Ta det du vil ha, fremfor å be pent. Det er kvinner som er frekk nok til det som har det bra i livet.  

Anonymkode: 661ee...d3e

• Liker 5
Skrevet
På 7.12.2019 den 22.13, AnonymBruker skrev:

Jeg angrer på at jeg lå rundt, i stedet for å starte familie.

Anonymkode: 6f45e...287

Omvendt, angrer på jeg ikke lå mer rundt.  Tar igjenn nå i 40-åra. Ligger ikke rundt da, har (yngre) elsker  👍

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...