Gjest Sweet Ingrid Skrevet 7. desember 2019 #1 Skrevet 7. desember 2019 Har fått spørsmål på nett fra menn som vil gi et bilde av meg en «tribute»... Googlet og fant ut hva det er (😳), men hva skjer hvis man sier ja? Og hvorfor spør de meg først?🤔
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #2 Skrevet 7. desember 2019 23 minutter siden, Sweet Ingrid skrev: Har fått spørsmål på nett fra menn som vil gi et bilde av meg en «tribute»... Googlet og fant ut hva det er (😳), men hva skjer hvis man sier ja? Og hvorfor spør de meg først?🤔 En mann jeg kjenner spurte meg og siden jeg kjenner han sa jeg bare hvorfor ikke eneste som skjedde car at jeg fikk bildet av en mobil med bildet mitt på med sæd på mobilen Anonymkode: 4ec64...c12
casanova 1 Skrevet 7. desember 2019 #3 Skrevet 7. desember 2019 ...sende et bilde av brystene dine... Hva kan skje om du gjør det? Det ligger milliarder vis av puppebilder ute på nette. Bare i Norge, sendes det hundre tusen eller flere nakenbilder med eller uten ansikt over telefon vær eneste dag. Det er utrolig sjelden at slike bilder kommer i «de gale hender», eller blir brukt i mot den som sendt dem. (Litt avhengig av alder) vil et par uskyldige bilder av puppene dine, neppe skade deg.
Gjest Sweet Ingrid Skrevet 8. desember 2019 #4 Skrevet 8. desember 2019 Bildet av meg var ikke av meg naken. Et helt vanlig bilde. Så jeg ville fått et bilde sendt med sæd på? Æsj. Tror ikke jeg svarer de.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #5 Skrevet 8. desember 2019 7 timer siden, casanova 1 skrev: ...sende et bilde av brystene dine... Hva kan skje om du gjør det? Det ligger milliarder vis av puppebilder ute på nette. Bare i Norge, sendes det hundre tusen eller flere nakenbilder med eller uten ansikt over telefon vær eneste dag. Det er utrolig sjelden at slike bilder kommer i «de gale hender», eller blir brukt i mot den som sendt dem. (Litt avhengig av alder) vil et par uskyldige bilder av puppene dine, neppe skade deg. Trur du må google tribute... Anonymkode: 42b0b...77e
Bamseklemmer Skrevet 8. desember 2019 #6 Skrevet 8. desember 2019 Cumtribute er jo en fetish for menn og damer, menn tenner på å ronke på bilder, og dama tenner på å se bildet. På twtter er det mange damer som tilbyr dette, men de krever penger for det. Da heter fetishen findom. Har til dagsdato aldri levert ladningen min på et bilde, bortsett fra alle sammenklistrete Aktuell Rapport bladene fra ungdomstiden😂 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #7 Skrevet 8. desember 2019 1 time siden, Bamseklemmer skrev: Da heter fetishen findom. Om en find om vil ha tribute, er det noe helt annet en den tribute det snakkes om her. Anonymkode: ac86e...67c
Bamseklemmer Skrevet 8. desember 2019 #8 Skrevet 8. desember 2019 Hvis dama vil ha betalt for cumtribute heter det findom (Financial Dominatrix) 👌 Hvis dama ikke tar betaling, er hun bare normal kåt (Normal Horny)🙈
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #9 Skrevet 8. desember 2019 Når en findom spør om tribute, spør hun etter penger. Eller have fra Amazon ønskelisten sin. Ikke et bilde med sæd på. Anonymkode: ac86e...67c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå