Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikset ikke alle lydene. Musikken, alle stemmene. Tok meg noen pauser og kom tilbake, men måtte bare gå tilslutt. Har slitt med sosial angst gjennom livet, samtidig så har jeg hatt det fint de siste årene. Noen andre med lignende opplevelser? Gruer meg til jobben i neste uke. Hva skal jeg si til folk? At jeg ikke fikset det? Har det jo egentlig ganske greit om dagen. Det bare låste seg.

Anonymkode: 6019c...a5f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drakk ikke alkohol forøvrig

Anonymkode: 6019c...a5f

Gjest UglerIMosen
Skrevet

Bare si at du fikk hodepine og dro hjem. 

Skrevet

De fleste er mest opptatt av seg og sitt på fest, du trenger ikke gjøre noe stort ut av dette. Bare si du ikke følte deg bra/ hadde hodepine/ var kvalm er eller annet. 

Ikke kast bort energi på å bekymre deg om hva andre tenker. Det er helt sikkert flere som ble fulle og noen som klina så det at du gikk tidlig blir garantert overskygget!!

• Liker 4
Skrevet

Ikke overtenk dette. Slett ikke sikkert noen vil kommentere det i hele tatt. Og HVIS noen gjør det, så bare si du ikke var helt i form, men iallefall ville prøve å få med deg litt av festen før du kastet inn håndkleet. 

På min jobb var vi ca 80 stk som deltok på julebordet inkl inviterte pensjonister. Vi kunne  vært 40-50 til om alle hadde takket ja/hatt anledning til å komme. Så allerede der har du noen som IKKE er på fest i det hele tatt av ulike årsaker. Noen dro allerede før kl 23,mange dro ved midnatt, og så var det en håndfull som holdt ut til det var nesten morgen. Ingen får kritiske kommentarer! 

Syns det var bra du møtte opp i det hele tatt , jeg 😊

• Liker 2
Skrevet

Jeg dro kl 21.30 fra årets julebord på jobben. Skammer meg ikke over det. Jeg er relativt sosial på jobb, blir ofte med på aktiviteter etter jobb, men er ikke noen festløve. Tror ikke kollegene mine liker meg mindre av den grunn. Tror ikke du skal bekymre deg så mye, mandagen kommer til å gå helt fint. 

Anonymkode: 400bb...a29

• Liker 3
Skrevet

Noen drar tidlig, noen drar seint. Spiller ingen rolle, vil man eller må man gå, så går man. Folk har egentlig ingenting med når folk går, men hvis du føler du må si noe på det (noe jeg tenker at du egentlig ikke trenger), så er det bare å si at du ikke var helt i slaget. Ellers så tenker jeg at det er ganske bra gjort av deg å møte opp på julebord! 

Anonymkode: df412...e54

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...