Gjest gjest1 Skrevet 30. mai 2005 #1 Skrevet 30. mai 2005 Vet jo at pulverdiett ikke er verdens beste slankegreie i lengden, men som en kick start vil det vell funke? noen med erfaring her?
Gjest assa Skrevet 30. mai 2005 #2 Skrevet 30. mai 2005 Vet du hvor mange kalorier du får i deg pr dag med det pulveret? Hadde ALDR våget vis det er under 1200 kalorier i hvertfall,kroppen går i sparemodus.og du får lav forbrenning.
Nella Skrevet 30. mai 2005 #3 Skrevet 30. mai 2005 Som en kikkestart kan det funke, men som sagt over så er det veldig lite kalorier i det og etter kort tid vil kropen havne på sparebluss og du vil slite mer med å gå ned. Jeg har aldri prøvd pulver selv, bare smakt på et eller annet. Og det smaker jo helt forferdelig jo. Hvis du skal ta pulver så bør du kombinere med mat. For å få i deg nok energi, for å få tygget litt og ikke gå så fort lei. Jeg mener at pulveret har hjulpet mange ned mange, mange kilo, men har også en stor skyld fordi det er så mange jojo slankere rundt i landet i dag. Det er ingen enkel løsning, men krever jobbing og trening det også. Men når det er sagt, en uke med pulver tåler kroppen. Men å gå lenge på pulver uten samråd med legen andre profesjonelle er ikke bra. Se hvor mye kalorier en shake inneholder og se hva du kan spise av mat for det. Og ta et kosttilskudd i tillegg. Kan hende det frister mer med maten og at du kan spise nok. Drikk heller masse vann som hjelper på metthetsfølelsen. Jeg spiser meg mett hver dag og går ned i vekt . Ikke sulten eller noe. Velger riktig mat og mat som metter godt. Er veldig fornøyd med det På slankenett.no kan du søke i dagboker og da kan du velge alle på cambridge elelr annet pulver tror jeg så kan du se hva slags resultater de har oppnådd. Uansett lykke til med slankinga
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå