Sirhelen Skrevet 7. desember 2019 #1 Skrevet 7. desember 2019 Jeg sverger på at jeg ikke lyver. Jeg har spurt henne hvorfor, hun sier det er fordi ‘om jeg dusjer så fortsetter folk å si at jeg fortsatt stinker, så hva er forskjellen?’ Først så la jeg ikke merke til lukten, men i det siste så lukter hun veldig ille. Henger ikke mer med henne nå. Hun sier at hun ikke er motivert også og har ingen nye rene klær å skifte til, skjønner ikke hvordan klassen hun går i holder ut med henne. Hun lukter svette, munnen hennes stinker som bæsj! Ikke for å overdrive. Hun pusser aldri tennene, sist hun dusjet så var det 1 mnd siden, men hun har fått mye lenger enn det. Hva gjør man med sånt? Angrer for å ha blitt sett med hun🤢🤮
Sirhelen Skrevet 7. desember 2019 Forfatter #2 Skrevet 7. desember 2019 Jeg synes det er utrolig ekkelt! Hva hadde dere gjort?
Kvalitet Skrevet 7. desember 2019 #3 Skrevet 7. desember 2019 Hadde hjulpet henne med å vaske klær. Kanskje hun da får motivasjon til en dusj 11
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #4 Skrevet 8. desember 2019 Hadde satt meg ned å snakket ordentlig med henne, lyttet til det hun har å si. For det høres ikke ut som hun har det så bra. Og du, jeg synes det er dårlig gjort av deg å si at du angrer på å ha blitt sett med henne og at du ikke henger med henne nå lenger. Ser du har opprettet en tråd lenger opp her om å bli dumpet av ei venninne, jeg tenker det ikke er så rart du mister venner hvis det er sånn du behandler og snakker om de.... Anonymkode: 1ae47...191 39
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #5 Skrevet 8. desember 2019 Du bør prøve å kontakte hennes pårørende eller hennes fastlege, da dette kan bety at hun trenger psykisk helsehjelp. Anonymkode: 9c9a8...e6d 44
Gjest Familytree Skrevet 8. desember 2019 #6 Skrevet 8. desember 2019 Hun har depresjon eller går gjennom en dårlig tid? Snakk med hun om det. Hun trenger hjelp med denne demotiveringen.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #7 Skrevet 8. desember 2019 Jeg hadde blitt ekstremt bekymra, og ville prøvd å snakket med henne. Det å ikke gidde å dusje på denne måten skriker «depresjon» for min del, og det er noe som kan være veldig seriøst og ha store konsekvenser. Anonymkode: 4f0ac...605 22
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #8 Skrevet 8. desember 2019 Her bør det blinket rødt fra venner og ikke minst læreren for lenge siden. Hun sliter åpenbart med noe, og ved depresjon er det personlig hygiene som oftest ryker. Synes du bør ta en prat med lærer og helsesykepleier så de kan sette i gang tiltak. Vær en god venn for henne, det setter hun pris på i det lange løp. Anonymkode: a0ad9...ced 17
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #9 Skrevet 8. desember 2019 Hjelp henne da vel Anonymkode: 0ba78...615 8
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #10 Skrevet 8. desember 2019 Hjelp henne da vel. Ta henne med deg i dusjen og hjelp henne. Anonymkode: 884e0...65e
BlueRaptor19 Skrevet 8. desember 2019 #11 Skrevet 8. desember 2019 18 timer siden, Sirhelen skrev: Jeg sverger på at jeg ikke lyver. Jeg har spurt henne hvorfor, hun sier det er fordi ‘om jeg dusjer så fortsetter folk å si at jeg fortsatt stinker, så hva er forskjellen?’ Først så la jeg ikke merke til lukten, men i det siste så lukter hun veldig ille. Henger ikke mer med henne nå. Hun sier at hun ikke er motivert også og har ingen nye rene klær å skifte til, skjønner ikke hvordan klassen hun går i holder ut med henne. Hun lukter svette, munnen hennes stinker som bæsj! Ikke for å overdrive. Hun pusser aldri tennene, sist hun dusjet så var det 1 mnd siden, men hun har fått mye lenger enn det. Hva gjør man med sånt? Angrer for å ha blitt sett med hun🤢🤮 Dette lukter (pun intended) psykisk sykdom. 4
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #12 Skrevet 8. desember 2019 Typiske tegn for depresjon. Snakk med henne, hjelp henne. Støtt henne til å oppsøke helsesøster eller fastlegen sin. Anonymkode: a2a33...e80 8
Sirhelen Skrevet 8. desember 2019 Forfatter #13 Skrevet 8. desember 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde satt meg ned å snakket ordentlig med henne, lyttet til det hun har å si. For det høres ikke ut som hun har det så bra. Og du, jeg synes det er dårlig gjort av deg å si at du angrer på å ha blitt sett med henne og at du ikke henger med henne nå lenger. Ser du har opprettet en tråd lenger opp her om å bli dumpet av ei venninne, jeg tenker det ikke er så rart du mister venner hvis det er sånn du behandler og snakker om de.... Anonymkode: 1ae47...191 Ok, for å være ærlig så er hun her den eneste jeg har behandlet på den måte. At jeg ikke henger med henne lenger betyr ingenting, er jo ikke frekk med henne i ettertid, noe denne ‘venninnen’ jeg skrev om er uten grunn.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #14 Skrevet 8. desember 2019 Hun har åpenbart problemer. Snakk med henne istedenfor å baksnakke. Anonymkode: 71d5b...e65 6
CabinCruiser Skrevet 8. desember 2019 #15 Skrevet 8. desember 2019 Hun trenger minst at du drar deg bort! Her i byen har vi ett par sånne byens fugler som ikke aner begrep om hygiene. Her er det faktisk ett par ildsjeler som tar tak når det har gått en uke eller to uten at de har dusjet, som kommer hjem til de, soper søpla ut, vasker huset og sørger for at de vasker seg. Jeg skulle ønske at jeg var så hjertegod men dessverre. Dette er mennesker som går opp og rundt for at de skjønner at disse menneskene trenger ekstra støtte i livet sitt. Hva tror du skjer om alle støter henne vekk? 3
Gjest Belle âme Skrevet 8. desember 2019 #16 Skrevet 8. desember 2019 Skjønner ikkje heilt hvorfor du lager en tråd om henne på kvinneguiden når du ikkje har tenkt til å hjelpe henne? Kan du ikkje snakke med foreldrene hennes eller en lærer? Så kan en voksen ta over og hjelpe?
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #17 Skrevet 8. desember 2019 Nå skal ikke jeg sette noen diagnoser her, men som flere sier så kan det være psykisk sykdom. Eller f.eks asperger ( som ikke er en psykisk sykdom, men en form for autusme) kan også hygiene være svært dårlig eller fraværende hos mange. Vet du om dette har vært et problem lenge? Anonymkode: caa02...a52 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #18 Skrevet 8. desember 2019 Hvis du ikke er interessert i å hjelpe så har du virkelig ingenting med å lage en tråd her. Det blir for dumt. Lurer litt på hvor gamle dere er egentlig 🙈 empati viser du i hvertfall ikke. Vil du hjelpe så er det fint, hvis ikke dropper du å henge ut folk på forum. Anonymkode: e9b67...d5f 11
Honey Dew Skrevet 8. desember 2019 #19 Skrevet 8. desember 2019 Høres ut som om hun har en depresjon.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #20 Skrevet 8. desember 2019 Hvis denne situasjonen var omvendt hadde du nok ikke vært så høy i hatten. Tenk litt over hva du skriver, og unødvendig av deg å lage et slikt innlegg! Anonymkode: 200f1...4a0 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå