AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #1 Skrevet 7. desember 2019 Hei! Jeg er ganske sikker på at jeg har bakteriell vaginose, symptomene kommer og går, og skal til gynekolog men får ikke tid før etter nyttår tror jeg. Noen som vet om jeg kan bli gravid selvom, eller må jeg vente til etter nyttår? Symptomene forsvinner noen dager før eggløsning, men kommer igjen rett før mensen😟 Anonymkode: cb284...538
Umylian Skrevet 7. desember 2019 #2 Skrevet 7. desember 2019 Du trenger ikke gå til gynekolog med BV. Bare å gå til fastlege. Ingen GU nødvendig.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #3 Skrevet 7. desember 2019 4 minutter siden, Umylian skrev: Du trenger ikke gå til gynekolog med BV. Bare å gå til fastlege. Ingen GU nødvendig. Har en meget spesiell fastlege, så går ikke til han med mindre jeg må😂 skal få byttet haha Anonymkode: cb284...538
Umylian Skrevet 8. desember 2019 #4 Skrevet 8. desember 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Har en meget spesiell fastlege, så går ikke til han med mindre jeg må😂 skal få byttet haha Anonymkode: cb284...538 BV er vel ikke noe man ønsker å gå rundt med. Det lukter jo så ekkelt. 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #5 Skrevet 8. desember 2019 5 timer siden, Umylian skrev: BV er vel ikke noe man ønsker å gå rundt med. Det lukter jo så ekkelt. Lukten forsvinner med vivag kapsler 👍🏽 Men hadde en venninne som måtte gå på antibiotika for å bli kvitt det ordentlig. Men det jeg lurte på var om man kunne bli gravid selv om man hadde BV. Men takk for innspillet! 🙂 Anonymkode: cb284...538 1
Umylian Skrevet 8. desember 2019 #6 Skrevet 8. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Lukten forsvinner med vivag kapsler 👍🏽 Men hadde en venninne som måtte gå på antibiotika for å bli kvitt det ordentlig. Men det jeg lurte på var om man kunne bli gravid selv om man hadde BV. Men takk for innspillet! 🙂 Anonymkode: cb284...538 Nei, lukten forsvinner ikke med melkesyrekapsler. Den blir kanskje mindre påtrengende en liten stund, men borte blir den absolutt ikke. Du må huske på at man venner seg til sine egne lukter og blir immun mot dem, så selv om du ikke kjenner det så godt kan du være sikker på at alle rundt deg gjør det. Det er lite som er så ekkelt som å lukte andre kvinners underlivsinfeksjoner. 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #7 Skrevet 8. desember 2019 Jeg begriper ikke at noen orker å ha sex med noen som har bv? 🤢🤢 Anonymkode: b8561...983 2
Umylian Skrevet 8. desember 2019 #8 Skrevet 8. desember 2019 Her kan du lese mer om graviditet og BV: https://nhi.no/familie/graviditet/symptomsjekker/bakteriell-vaginose-i-svangerskap/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå