Gå til innhold

Hvor lenge klarer dere å jogge?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Min gode venn klarer å jogge i en time og i oppoverbakker og alt det der. Jeg er maktig imponert, men han er jo mann og har virkelig kroppen til det. Jeg derimot sliter meg igjennom hver meter.. jeg peser rundt som en stor røyker i skogen og må stoppe hele tiden for det føles ut som min siste time er kommet. jeg er virkelig ikek noe naturtalent på det her, men jeg skal bli bedre. Jeg klarer å jogge 45 minutter i strekk på 3d møllen uten å pese for mye, men ute i naturen er jeg fryktleig dårlig. jeg ser de eldre og tykke damene løpe forbi meg, og nå begynne rjeg å tro at det er noe galt med meg. jeg løper 5 min stopper også løper igjen . EWr dette normalt?? begynner å tro at det kan vbære noe galt med lungene , eller noe.. Hva med dere? hvor lenge klarer dere å løpe i et strekk ute i naturen?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest 0
Skrevet

Øk stigningen på tredemølla di så orker du nok mer i skogen!

Jeg jogger ikke for tiden så jeg aner virkelig ikke hvor lenge jeg orker...

Kanskje du har allergi som gjør at du blir fortere andpusten?

Skrevet

Jeg pleier å begynne med en halvtime, da med oppoverbakker osv, går ikke noe den halvtimen. Ettersom jeg blir i bedre form øker jeg til passe lenge.. opp til en time ca. Går somregel over til løping da, og ikke jogging, gjerne med noen intervaller i bakker osv.

Skrevet

Jeg jogger kun på tredemølle, så det blir litt annerledes som du allerde har skjønt ;-)

På TM jogger jeg 1 time uten problemer!

Gjest Litjmæ
Skrevet

Jøss, jeg synes det er mye bedre å jogge ute i naturen jeg da, der det er litt å se og mer variasjon! På 3D-mølle går jeg lei mye fortere...

Jeg vet ikke riktig hvor lenge jeg klarer å springe... Jeg hadde satt meg som mål å springe en mil (uten å dø :ler:) i løpet av sommeren og det hadde sikkert gått nå også, men jeg er egentlig ikke så glad i sånne kjempelange turer. Det blir kanskje mer rundt 30-40 minutter, eller så kjører jeg kortere turer med høyere tempo og intervalltrening. Uansett så er det best ute - får frisk luft og sol og alt - anbefales!

Gjest Gjesta
Skrevet
10 meter..

Jeg også! (kaanskje...) :ler:

Gjest Seleena
Skrevet
10 meter..

:ler: Som om eg skulle sagt det sjølv. Gje meg ein ball eller eit par ski, så skal eg holde ut i fleir timar. men gir du meg eit par joggesko, så skal du sjå motgang!

Gjest Jente22
Skrevet

Den lengste turen jeg har hatt varte i 4 timer. Men da stopper jeg jo i ca 1 min et par ganger i timen da (for å drikke litt...) Men det hører kanskje med her at jeg driver med en utholdenhetsidrett, og trener forholdsvis mye. (Dette er på stier i skogen forresten)

Skrevet

Altså, tror jeg kan klare 5-10 min i strekk om jeg VIRKELIG presser meg.

Danse derimot, kan jeg gjøre i 4 timer i strekk uten noe problem.

Gjest gjestefest
Skrevet

jeg vet ikke hvor langt det er men jeg klarer en hel runde på en slik rød løper vet dere, der man løper rundt og rundt, er alltid det man løper på på tv når de løper sprint, 100 meter osv :P hihi vet jeg klarer der en hel runde men er slitsomt og må ta meg et par minutters pause før jeg klarer en runde til. men er ikke alltid jeg klarer det engang for jeg sliter veldig med melkesyre og beinhinnebetennelse i leggen....

Gjest Étoile
Skrevet

Uff, jeg er kjempedårlig på å jogge. Klarer kanskje 10 minutter. Prøver å trene meg opp til å jogge lenger. Målet er å klare runden min, som tar ca 35min i rask gange, i løpet av sommeren.

Gjest synseren
Skrevet

Jeg kan gå tur i evigheter. Men å jogge klarer jeg bare ikke. :forvirra:

Skrevet
Jeg kan gå tur i evigheter. Men å jogge klarer jeg bare ikke.  :forvirra:

:Nikke:

Samme her.

Gjest seroxata
Skrevet

jeg klarer ikke jogge i ett strekk, men med litt gåing innimellom, så pleier jeg å være ute i ca en times tid..

Gjest Gjesta
Skrevet

Så godt å høre at det er flere som meg som sliter seg igjennom turen.. he he .. I dag derimot var jeg ute i en og en halv time med masse jogging.. Det går da framover..kanskje kan det hert gå? jeg begynner å se en liten lysning nå...

Skrevet

Jeg jogger aldri, mye bedre å ta en sykkeltur.

Skrevet

bedre? eller lettere? :-)

jogging er MYE bedre trening enn sykling. du skal sykle rimelig hardt for å få like bra effekt som av jogging.

Skrevet

Jeg har akkuratkjøpt dyre løpesko og antar at de vil ta meg med på joggetur før jeg selv aner det :ler: Og med nye, fine sko kommer jeg vel til å løpe både langt og lenge?!

Gjest Tristessa
Skrevet

Umm... Vil ikke gjette en gang. Har helt vanvittig dårlig kondis. Kan fint gå i timesvis, men å jogge, det gjør jeg ikke. Springer av og til etter bussen eller når jeg har særdeles dårlig tid, og er ganske ødelagt etterpå. Men tredemølle er lettere altså?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...