Ulrikke Skrevet 7. desember 2019 #1 Skrevet 7. desember 2019 Vi skal pusse opp og lage loftstue. Det er maks en meter i bredden med full takhøyde, deretter MYE skråtak og ganske lave knevegger. Hadde egentlig tenkt å male alt lyst der oppe, men jeg elsker egentlig fargen deco blue. Klarer ikke HELT å se for meg enda om den blir for mørk og trist der oppe (det er jo evt snakk om et par endevegger som er ganske store, men ellers lave knevegger. Og det er mye tak, som jeg tenker å male lyst. Pr i dag er alt furuhelvete der oppe, så ALT blir sikkert en forbedring uansett.... Er det noen som har deco blue i små, lave rom som kan vise meg bilder? Det er et vanlig vindu på en endevegg samt et takvindu i samme rom. Har veldig lyst til å prøve med litt farge, men er redd for at gubben setter seg på bakbeina
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #2 Skrevet 7. desember 2019 Vi malte nettopp en pitteliten loftstue i «kveldshimmel» og mot klassisk hvite detaljer og lys sofa ble det nyyydelig! Kjør på sier jeg! Anonymkode: e2450...fcc
Ulrikke Skrevet 7. desember 2019 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2019 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi malte nettopp en pitteliten loftstue i «kveldshimmel» og mot klassisk hvite detaljer og lys sofa ble det nyyydelig! Kjør på sier jeg! Anonymkode: e2450...fcc Takk! Må google "Kveldshimmel", skjønner jeg!
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #4 Skrevet 7. desember 2019 Deco blue har 20% mer svart i seg enn kveldshimmel, ellers er de like. Kjør på med deco blue, det blir kult 🤩🤩🤩 Anonymkode: 4ee88...4aa 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #5 Skrevet 8. desember 2019 Vi har et tilsvarende loft malt i sjøsmaragd (ikke like mørk som deco blue da), men det gjorde seg ihvertfall veldig med farge på veggene hos oss. Skråtaket er hvitt og det er det jo en del av, i tillegg så har vi hvitvaska eikegulv, så vi har altså en del lyse elementer på loftet allikevel. Anonymkode: bef36...072
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå