Gjest Gjesta Skrevet 30. mai 2005 #1 Skrevet 30. mai 2005 hei alle sammen. Jeg bleker håret mitt helt blondt. Jeg har lyst til å bleke øyebrynene også, bare en nyanse lysere.. Er det noen som vet hvordan jeg kan gjøre dette selv? Må man gå til hudpleie salong, eller er det produkter å få kjøpt som bleker brynene? Noen som vet?
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2005 #2 Skrevet 30. mai 2005 Jeg synes dette i beste fall høres helt psykcho ut, men hvis du nå har bestemt deg for at blekede bryn er noe av det fineste du vet så ville jeg ihvertfall gjort det i en salong. Et sted hvor de har myyyyyyye erfaring, gjerne i maaaaaaange år... Og du; tenk deg om hundre ganger før du gjør det, hvordan tror du helt ærlig det vil se ut?
lillesky Skrevet 31. mai 2005 #3 Skrevet 31. mai 2005 Jeg har også ganske mørke øyenbryn, selv om jeg er lys. Du må iallefall ikke bleke med vanlig hårbleking!! Jeg vet ikke om det finnes noe spesielt for å gjøre det selv, så jeg ville hørt med en frisørsalong. De kan jo farge mørkere, så hvorfor ikke litt lysere? Gå event. innom et parfymeri eller Vita, hvor de har litt peiling på sånt. Lykke til, og si gjerne i fra hvis du finner ut av det!
Gjest Gjesta Skrevet 31. mai 2005 #4 Skrevet 31. mai 2005 Jeg synes dette i beste fall høres helt psykcho ut *nikke febrilsk*
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2005 #5 Skrevet 31. mai 2005 På Vita jobber det jo stort sett fjortiser med lite begrep om annet enn hvordan kline så reguleringene ikke henger fast! :o
Gjest blå uinnlogget Skrevet 31. mai 2005 #6 Skrevet 31. mai 2005 Det finnes blekemiddel som er beregnet på ansiktet. Spør på et parfymeri, der har jeg fått tak i det. Hvorfor det er så psyko å bleke øyenbryn skjønner ikke jeg. Det er lite lekkert med veldig lyst hår og sorte øyenbryn. Men de om det......
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2005 #7 Skrevet 31. mai 2005 Fordi jeg tror det vil se rart ut. Meg om det. Synes heller ikke det er overvettes fint ut med svarte bryn til lyst hår, men da hadde jeg revurdert lyst hår jeg da... Ettersom alle fargene da krasjer så er det sikkert "ikke meningen" at man skal gå så ekstremt til verks
lillesky Skrevet 31. mai 2005 #8 Skrevet 31. mai 2005 Ettersom jeg har forstått, så vil hun ikke bleke øyenbrynene helt hvite! Men heller en nyanse lysere. Har man svarte øyenbryn og er lys ellers, er det et like stort problem som de som har lyse øyenbryn.
hilli Skrevet 31. mai 2005 #9 Skrevet 31. mai 2005 Jeg skjønner godt at hun vil bleke øyenbrynene. Det er absolutt penest, og ser mest natrurlig ut, når hår- og øyenbrynsfarge står til hverandre. Jeg tror jeg ville ha gått til en profesjonell for å få farget brynene. Hvis du gjør det selv og det blir mislykket så er faren for å se litt rar ut stor...
Gjest Anonymous Skrevet 31. mai 2005 #10 Skrevet 31. mai 2005 *Mange morsomme bilder i hodet* :o Gå til en salong og spør om råd du!
Gjest Gjesta Skrevet 31. mai 2005 #11 Skrevet 31. mai 2005 Det er da vel ikke så rart at jeg vil det? Det er jo finest at hårfargen matcher brynene , og har man mørke bryn, er det vel finere om de blir bleket ned en nyansenår man har blondt hår. Dette er helt vanlig å gjøre i utlandet, det er bare her i Norge vi henger litt etter. Elita for eksempel gjorde det flere ganger. Hun har jo egentlig helt svarte bryn Jeg har faktisk vært på parfymeri i dag , og de hadde ingenting for det, så jeg må nok nødt til å gå til en slags hudpleiesalong eller frisør. Er det virkelig bare jeg som har dette problemet i Norge? Vi henger virkelig etter når det gjelder sminke og hårprodukter her i landet .
lillesky Skrevet 31. mai 2005 #12 Skrevet 31. mai 2005 Nei, foxy, det er ikke bare du. Men jeg har ikke tenkt så mye på det... Jeg tror de fleste her inne leste litt for fort, og trodde du skulle platinableke øyenbrynene! Du får sjekke hudpleier. Det er kanskje det sikreste første gang uansett? Så lærer du kanskje noen triks.
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2005 #13 Skrevet 31. mai 2005 Jeg er veldig lys, så jeg må mørkne de jeg. Har hatt brunt hår nå en stund, og ble helt lys igjen i dag, så tok vrynene veeeeeldig forsiktig litt mørkere, men synes det ble litt for mye... Men får skrubbe litt. Foxy: Ja, gå til noen som kan det, helst sånn "Beautysalong"-aktige greier. Frisører kan tro/mene så mangt... Lykke til, Hvis du vet det funker/tror det funker så gjør det sikkert det.
mari Skrevet 1. juni 2005 #14 Skrevet 1. juni 2005 morsomt å lese at så mange synes at det ikke passer med lyst hår og mørke bryn, det er faktisk noe av det jeg synes er penest på meg selv! Hær mellomblondt hår og helt mørke bryn (naturlig). Synes at det er veldig fint på andre også. Har faktisk fått komplimanter på at det er pent, men hver sin lyst. Vil defenitivt anbefale å gå til salong hvis du skal bleke de, kan fort bli for mye hvis du gjør det hjemme ville jeg tro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå