Gå til innhold

nurokor

Anbefalte innlegg

Skrevet

ser så mye reklame for nurokor for tiden. er det verdt pengene? noen som bruker det og kan fortelle litt? jeg har vondt i rygg og skuldrer; litt ymse diagnoser. feks prolaps. jeg ringte de, og fysioen jeg pratet med sa man ofte fikk betennelser rundt prolapsen(det visste jeg ikke), og at apparatet kan dempe betennelse. blir vel litt som tens-apparatet dette da...?

Anonymkode: b774b...ab1

• 3 år senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om dette hjelper deg nå, siden du startet tråden for 3 år siden, men jeg kan fortelle at Nurokor har hjulpet meg masse med ulike smerteproblemer! Min far lånte apparatet mitt for å behandle sin prolaps, og syns det lindret veldig bra. Jeg syns det er helt fantastisk! Jeg sliter med fibromyalgi, og bruker apparatet daglig, og har fått en mye bedre hverdag etter jeg fikk dette apparatet i hus. Elsker det! Beste er at jeg kan bruke det akkurat når jeg trenger det, og så sparer jeg masse penger på behandlinger hos fysio. Ikke minst slipper jeg å ta så masse piller som før. 

Jeg har brukt TENS apparater tidligere som ikke har fungert like bra. Nurokor apparatet har noe som kalles mikrostrøm er er det beste man kan bruke på betennelser. Anbefaler deg på det varmeste å sjekke ut www.nurokor.no :)

Skrevet

Jeg holder en god del av mine smerter i sjakk ved å bruke nurokor. Altså apparatet fjerner ikke alle smerter eller reparerer en prolaps, men selv føler jeg at det demper minst 50% smerter. Har nettopp kjøpt liggesauna som går opp til 80 grader. Hadde akutte (jævlige) ryggsmerter sist helg, og da lå jeg først 30 min i saunaen, tok en varm dusj, og så to timer med mikrostrøm. Hadde såvidt en murring i ryggen etterpå; det var helt utrolig. Ps jeg har rimelig strøm og kjører hardt på med varme😜

Anonymkode: b774b...ab1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...