Gjest Stor og vakker Skrevet 30. mai 2005 #1 Skrevet 30. mai 2005 Heisan Jeg syntes vi skal starte en tråd med hvordan kle seg slank. Mine tips er ; 1. Omslagstopper 2. Samme farge på overdel og underdel. 3. Sko med hel. 4. Ved store bryster gensere med v-hals. 5. Lange skjørt eller skjørt som slutter rett over kneet. 6. Stort tilbehør. 7.Klær som fakttisk er passe. Ikke for små eller ikke store som telt. Noen flere tips ?
Gjest Gjesta Skrevet 30. mai 2005 #2 Skrevet 30. mai 2005 Sorte klær, eller klær med striper som går oppover, ikke bortover!
Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2005 #3 Skrevet 30. mai 2005 Bare en ting. Stort tilbehør. Er det bare meg som synes det får dama til å virke større?
Gjest Gjesta Skrevet 30. mai 2005 #4 Skrevet 30. mai 2005 Folk som bruker bukser som er trangere helt neders synes jeg virker slankere enn de som er vide helt nederst..
Totalya Skrevet 30. mai 2005 #5 Skrevet 30. mai 2005 Store armbånd og klokker får armene til å virke svære ja. Det er bedre med små utgaver av slike ting. Det er det eneste "nette" som faktisk virker flatterende... Bukser som er trange nede er fy-fy, man får skikkelig pæreform av det! Kroppen får bedre "balanse" med bootcut eller lignende.
Gjest Gjesta Skrevet 30. mai 2005 #6 Skrevet 30. mai 2005 Og bittesmå vesker og ryggsekker ser også skikkelig ubalansert ut på en stor kropp.
Gjest Madeline Skrevet 30. mai 2005 #7 Skrevet 30. mai 2005 Folk som bruker bukser som er trangere helt neders synes jeg virker slankere enn de som er vide helt nederst.. Det er ikke jeg enig i. Mulig det kommer an på kroppsfasongen men jeg synes at en ser slankere ut hvis buksene er vide nederst.
Nella Skrevet 30. mai 2005 #8 Skrevet 30. mai 2005 Det er ikke jeg enig i. Mulig det kommer an på kroppsfasongen men jeg synes at en ser slankere ut hvis buksene er vide nederst. Enig med Hannen. Ser mye slankere ut i en dressbukse som går rett ned enn i olabukse som svinger innover. Helt sikkert med fasong å gjøre. Jeg har midje som er markert, men alt for mye rompe og lår enda og da blir det veldig, veldig synlig...
Gjest gjest1 Skrevet 30. mai 2005 #9 Skrevet 30. mai 2005 Bukser som er lange nok. Utskrådde skjørt med en velsittende overdel. Jakker med innsving som hverken er for lange eller for korte. Sko med rund tupp og litt hæl. Og bruk for guds skyld ikke lag på lag med klær som er store og fargerike!!
Gjest Gjesten Skrevet 30. mai 2005 #10 Skrevet 30. mai 2005 Bukser som er lange nok. Utskrådde skjørt med en velsittende overdel. Jakker med innsving som hverken er for lange eller for korte. Sko med rund tupp og litt hæl. Og bruk for guds skyld ikke lag på lag med klær som er store og fargerike!! Sko med spisse tupper virker faktisk mer slankende enn runde tupper.
Gjest gjest 0 Skrevet 30. mai 2005 #11 Skrevet 30. mai 2005 Bukser som er lange nok. Utskrådde skjørt med en velsittende overdel. Jakker med innsving som hverken er for lange eller for korte. Sko med rund tupp og litt hæl. Og bruk for guds skyld ikke lag på lag med klær som er store og fargerike!! Rund tupp gjør deg faktisk kortere og tykkere! Når man er tykk ønsker man å virke høyere og den runde tuppen gjør deg kortere og derfor også tykkere! skotips: - Velg sko med litt kraftig men elegant hel. Tynne heler forstørrer leggen - Hold deg langt unna sko med stropper rundt anklene, det forkorter benet. - Istedet for joggesko til skjørt/shorts, velg slip in sandaler. Da ser man helen og benet blir slankere og lengre. - Ikke ha masse tilbehør i halsen men heller i ørene, spesielt hvis man ønsker litt lengre hals. - rynkeeffekt på kjoler i livet er bra! - pass på at buksene ikke strammer rundt lårene, da virker de større. - la buksene gå HELE veien ned til bakken uansett sko! - Bruk riktig undertøy! En bh som løfter og presser sammen gjør underverker for store pupper. Henger brystene ned så ser det ut som om magen er mye større. Bruk penger på skikkelig undertøy. - Lange skjerf som henger ned foran lager en illusjon om at man er lengre og slankere enn man er. Men pass på at det er langt nok! Stopper deg midt på magen virker man bare enda kortere... pam
Gjest gjest1 Skrevet 30. mai 2005 #12 Skrevet 30. mai 2005 Sko med spisse tupper virker faktisk mer slankende enn runde tupper. Vel, det synes ikke jeg. Det handler jo om å balansere proposjonene, og spisse sko synes jeg gir det samme inntrykk som trange tights og oversized overdel. Dessuten er det vel et fåtall som bruker spisse sko idag.
Gjest Gjesta Skrevet 30. mai 2005 #13 Skrevet 30. mai 2005 Bare en ting. Stort tilbehør. Er det bare meg som synes det får dama til å virke større? Enig! (skulle faktisk akkurat til å skrive det samme.)
Gjest Stor og vakker Skrevet 30. mai 2005 #14 Skrevet 30. mai 2005 Her kom det mange gode tips. Min personlige oppfattning er at sko med rund tupp er best og bukser som går litt ut. Trange bukser på mine legger får bare lårne og rumpa til å se mye større ut. Jeg skal prøve meg på små tilbehør og se hvordan det blir. Er mulig jeg har tatt feil der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå