AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #1 Skrevet 7. desember 2019 I denne nye tidsalder hvor likestilling er i fokus. Blir det galt/merkelig viss en mann bruker løsvipper? 🤔 Anonymkode: def96...c6a
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #2 Skrevet 7. desember 2019 Hvis man har lyst, så hvorfor ikke? Jeg hadde ikke reagert noe på det, men hadde tenkt det var litt merkelig kanskje. Anonymkode: edc39...d4f
Eneri Skrevet 7. desember 2019 #3 Skrevet 7. desember 2019 Jeg hadde iallefall stusset veldig på det, og ville syntes det var både rart og turnoff. Bruker ikke løsvipper selv som dame, og min preferanse når det gjelder menn er ikke i retning metroseksuelle menn
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #5 Skrevet 7. desember 2019 Skal sies at jeg ville funnet det veldig turn off ved en evn partner. Hadde egentlig vært uaktuelt for min del. Men som jeg skrev tidligere, hvis man har lyst og man blir glad av det, hvorfor ikke? Anonymkode: edc39...d4f
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #6 Skrevet 7. desember 2019 6 minutter siden, abc123detvardet skrev: Ikke faen. Tror nok dette blir fremtiden, enjoy the ride. 😃 Anonymkode: def96...c6a 1
abc123detvardet Skrevet 7. desember 2019 #7 Skrevet 7. desember 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tror nok dette blir fremtiden, enjoy the ride. 😃 Anonymkode: def96...c6a Tviler på det.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #8 Skrevet 8. desember 2019 Forfengelige, feminine menn med løsvipper er absolutt IKKE hot! Å holde seg velstelt og ha god hygiene er viktig, men grensen går ved sminke og dilldall. Anonymkode: 083f0...258 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #9 Skrevet 8. desember 2019 Null problem, men om jeg hadde blitt tiltrukket av personen er noe annet. Jeg hadde gått ut ifra at han var homofil hvis han brukte det "på fritiden". Var det min partner som ville bruke det på en eller annen spesiell fest hvor man skulle kle seg ut, muligens også nyttårsaften, hadde jeg synes det var OK. Anonymkode: 9e9b0...9c5 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #11 Skrevet 8. desember 2019 Ville nok ikke data en sånn mann, men elsker utenlandske menn som har fantastiske vipper fra naturens side. Anonymkode: 97e42...eb9
venus24 Skrevet 8. desember 2019 #12 Skrevet 8. desember 2019 Menn som vil bruke løsvipper skal selvsagt få bruke løsvipper, hva er problemet? Det betyr jo ikke at det skal være påbudt for menn å bruke det eller noe. Personlig frihet for alle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå