AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #1 Del Skrevet 7. desember 2019 Hei! Jeg skal på julebord ikveld, og har kjøpt noen løsvipper for anledningen. Prøvde å sette de på nå bare for å se hvordan det evt vil se ut. Synes dere disse ser greie ut? Ønsker ikke at det skal lyse «fake lashes» på lang vei🙈 (har nettopp renset huden, og er derfor litt rød, hehe) Anonymkode: 075bb...ba9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #2 Del Skrevet 7. desember 2019 Ser veldig bra ut👌 Anonymkode: 64dd4...1c2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 7. desember 2019 #3 Del Skrevet 7. desember 2019 (endret) Endelig noen som ser noenlunde normale ut. De var kjempefine til å være løsvipper. Nydelig farge på øynene har du også. Endret 7. desember 2019 av Honey Dew 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #4 Del Skrevet 7. desember 2019 Så fine! Hvor har du kjøpt de? Vil også ha! Anonymkode: 64dd4...1c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #5 Del Skrevet 7. desember 2019 Veldig fine! Anonymkode: 6d62a...23e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #6 Del Skrevet 7. desember 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Så fine! Hvor har du kjøpt de? Vil også ha! Anonymkode: 64dd4...1c2 De er kjøpt for en 50-lapp på h&m, av deres eget merke. Husker ikke helt hva de het, tok bare de som så minst voldsomme ut Takk for alle svar! Da tør jeg bruke de🙈 har gjort såå mange bomkjøp tidligere med falske vipper som ser helt vanvittige ut når man tar de på, så er blitt veldig skeptisk til løsvipper.. Anonymkode: 075bb...ba9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #7 Del Skrevet 7. desember 2019 Det ble kjempefint!😄 Anonymkode: 25a24...330 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sokkar Skrevet 7. desember 2019 #8 Del Skrevet 7. desember 2019 Ofte toner kameraet ned sminken. Blant annet løsvipper blir mer diskré.. Sålenge du ser ut i speilet som på bilde, så går det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #9 Del Skrevet 7. desember 2019 Akkurat nå, Sokkar skrev: Ofte toner kameraet ned sminken. Blant annet løsvipper blir mer diskré.. Sålenge du ser ut i speilet som på bilde, så går det. Å, jeg føler det er motsatt.. Ser mer naturlig ut i virkeligheten, men i sterkt lys (feks blitz) kan det bli mer voldsomt og «tydelig» at det er falske vipper Anonymkode: 075bb...ba9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #10 Del Skrevet 7. desember 2019 Mine ekte er lengre og tettere enn det. Syns ikke du skal være redd for å gå med de. Av de bedre kunstige de. Anonymkode: 3e753...48d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annebanane Skrevet 7. desember 2019 #11 Del Skrevet 7. desember 2019 (endret) De lyser løsvipper pga tykkelsen i sømmen og den indre kanten som ikke sitter helt til øyet, men de satt fint på til å være løsvipper. Spesielt siden de ikke er så dramatiske og fyldige som mange andre vipper. Endret 7. desember 2019 av Moonwalker 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sokkar Skrevet 7. desember 2019 #12 Del Skrevet 7. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Å, jeg føler det er motsatt.. Ser mer naturlig ut i virkeligheten, men i sterkt lys (feks blitz) kan det bli mer voldsomt og «tydelig» at det er falske vipper Anonymkode: 075bb...ba9 Synes ingen ser bra ut i vanlig blitz 😊 sjeldent jeg ser noen bruke det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #13 Del Skrevet 7. desember 2019 1 minutt siden, Moonwalker skrev: De lyser løsvipper pga tykkelsen i sømmen og den indre kanten som ikke sitter helt til øyet, men de satt fint på til å være løsvipper. Spesielt siden de ikke er så dramatiske og fyldige som mange andre vipper. Ja, håper det blendes litt når jeg har fått på øyensminken og eyeliner ser litt mer kunstig ut med helt sminkefritt ansikt og løsvipper som på bildet Anonymkode: 075bb...ba9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kahaki Skrevet 7. desember 2019 #14 Del Skrevet 7. desember 2019 Tips: klipp av litt av vipperemsen (2mm kanskje) mot nesen. Naturlig har vi veldig korte vipper inn mot øye og det så veldig tydelig ut at disse var pålimt akkurat i det området. Ellers veldig fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #15 Del Skrevet 8. desember 2019 Jeg er "allergisk" mot løsvipper, siden de fleste ser overdimensjonerte ut, men dine var veldig fine og ganske naturlige. Anonymkode: cbe66...231 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #16 Del Skrevet 8. desember 2019 Synest det ser bra ut ☺️ enest er remsen ser litt løse ut inn mot øyet. Punkt vipper gir foresten ofte meir naturlig utseende men er igjen vanskeliger å får på.. Anonymkode: 8360f...7c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #17 Del Skrevet 8. desember 2019 Jeg ser alltid om noen har løsvipper på og synes aldri det ser særlig pent ut. Løsvipper er i mine øyne kun egnet om man skal stå på scenen eller opptre på TV. Dine var heller ikke noe fine, beklager. Anonymkode: 2384c...7a0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #18 Del Skrevet 8. desember 2019 Jeg er litt overrasket over at det var flere her som synes det var fint. Jeg synes det er åpenbart at det er løsvipper, og jeg synes heller ikke det var noe pent. Anonymkode: d1911...a12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #19 Del Skrevet 8. desember 2019 Åpenbart fake- helt rett og rart . Anonymkode: 04bb1...cca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jegerikkeminskyld Skrevet 8. desember 2019 #20 Del Skrevet 8. desember 2019 Det vises i og for seg at det er falske vipper men er vel det beste jeg har sett. Til festbruk synes jeg de virker fine. De fremhever den pene øyeformen din godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå