Gjest Paradokset Skrevet 30. mai 2005 #1 Skrevet 30. mai 2005 Synes det er utrolig kjedelig og irriterende at kvinner generelt må ha så mye stimuli for å oppnå orgasme. Jeg ser ikke hvorfor vi menn skal behøve å anstrenge oss ekstra? Når jeg under seksualakten opplever å måtte bruke både fingre og munn for å tilfredstille henne merker jeg at jeg blir både sint og lei.... Noen kommentarer? *Ironiflagget til topps"
Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2005 #2 Skrevet 30. mai 2005 Sånn er det når man er skikkelig dårlig i senga. Alle har vi våre sorger..
Gjest Paradokset Skrevet 30. mai 2005 #3 Skrevet 30. mai 2005 Sånn er det når man er skikkelig dårlig i senga. Alle har vi våre sorger.. Mrk: *Ironiflagget til topps*
Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2005 #5 Skrevet 30. mai 2005 Mrk: *Ironiflagget til topps* Hvorfor? Er du for feig til å stå for det du sier?
Samantha Skrevet 30. mai 2005 #6 Skrevet 30. mai 2005 Trur det var berre et slags ironisk innlegg pga det her
Gjest Paradokset Skrevet 30. mai 2005 #7 Skrevet 30. mai 2005 Det henspeiler en annen tråd med omtrent det samme innholdet, bare at det omhandler motsatt kjønn. Så langt så er det ingen som har antydet at trådstarter er "dårlig i senga" der.
Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2005 #8 Skrevet 30. mai 2005 Joa, greit nok. Men forventer man svar så må man tåle å få svar.
Gjest Paradokset Skrevet 30. mai 2005 #9 Skrevet 30. mai 2005 Joa' date=' greit nok. Men forventer man svar så må man tåle å få svar.[/quote'] Selvfølgelig. Jeg regner med at svaret ditt på den andre tråden gjelder for oss av motsatt kjønn som har samme problem da? Altså noe i retning av å; "Daske henne vekk - man skal jo være to om morroa". Er man god i senga da syntes du?
Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2005 #10 Skrevet 30. mai 2005 Bra du tar meg seriøst her, det liker jeg! Dersom man faktisk synes det er gør å tilfredstille partneren vil jeg ikke påstå du er god i senga nei. Sånn får å være seriøs.
Gjest GreenSky Skrevet 31. mai 2005 #14 Skrevet 31. mai 2005 Da får trådstarter heller begynne å ha sex med menn.
Gjest Anonymous Skrevet 31. mai 2005 #15 Skrevet 31. mai 2005 Cyan... Stå for det man sier ja... Klart! Ikke trekt meg på noe jeg.
Gjest Go ahead girl Skrevet 1. juni 2005 #16 Skrevet 1. juni 2005 Klart! Ikke trekt meg på noe jeg. Integriteten din har i hvert fall fått seg en real knekk. Men selvfølgelig, hvis det er viktigere å stå for det man sa (selv om du motsier deg selv), så vær så god...
Gjest Anonymous Skrevet 1. juni 2005 #17 Skrevet 1. juni 2005 Integriteten din har i hvert fall fått seg en real knekk. Men selvfølgelig, hvis det er viktigere å stå for det man sa (selv om du motsier deg selv), så vær så god... Kjære, det første var ironisk. Men du vet, du kommer nok over det!
Gjest Anonymous Skrevet 1. juni 2005 #18 Skrevet 1. juni 2005 Forresten kjære gjest. Du har fått med deg at dette ikke er en seriøs tråd? Bare sånn for å opplyse, snill som jeg er.
Gjest Stjerna Skrevet 1. juni 2005 #20 Skrevet 1. juni 2005 Noen syns det er kjedelig med kvinner som aldri kommer, noen syns det er kjedelig med kvinner som aldri går... sånn er livet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå