Tussilussi86 Skrevet 7. desember 2019 #1 Skrevet 7. desember 2019 Kan man bruke proteinpulver i kosten hcid man er gravid? Ble inseminert på tirsdag, og vil tenke litt som om jeg var gravid sånn tilfelle jeg får to streker på testdag.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #2 Skrevet 7. desember 2019 3 minutter siden, Tussilussi86 skrev: Kan man bruke proteinpulver i kosten hcid man er gravid? Ble inseminert på tirsdag, og vil tenke litt som om jeg var gravid sånn tilfelle jeg får to streker på testdag. Ja, man trenger mer proteiner som gravid 😊 Anonymkode: 55fe1...776 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #3 Skrevet 7. desember 2019 Om du ikke driver med tung vektløfting vil du neppe trenge proteintilskudd. Fokuser heller på kostholdet. Anonymkode: 42fb7...7ad
Tussilussi86 Skrevet 7. desember 2019 Forfatter #4 Skrevet 7. desember 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Om du ikke driver med tung vektløfting vil du neppe trenge proteintilskudd. Fokuser heller på kostholdet. Anonymkode: 42fb7...7ad Samboeren skulle lage proteinpannekaker, så da hadde jeg lyst å smake på de, men ville vite om det var trygt. Kommer ellers til å fortsette å spise riktig gjennom kosten
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #5 Skrevet 8. desember 2019 På 7.12.2019 den 19.06, Tussilussi86 skrev: Samboeren skulle lage proteinpannekaker, så da hadde jeg lyst å smake på de, men ville vite om det var trygt. Kommer ellers til å fortsette å spise riktig gjennom kosten Det er nok helt trygt å spise. Anonymkode: 5b77a...47f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå