AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #1 Skrevet 7. desember 2019 Dette spørsmålet er hovedsakelig rettet mot jenter😁 jeg har aldri bodd i kollektiv eller delt leilighet med andre, men må det nå siden jeg ikke har råd til å leie selv. Hvordan har dere opplevd det å skulle bo med en gutt ifht det å bo med jenter? Jeg har hørt flere si at det var så behagelig å bo med gutter, for med jenter var det så mye drama og unødvendig styr😁 Anonymkode: 6dcc1...cdc
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #2 Skrevet 7. desember 2019 Vi bodde 3 jenter og 2 gutter i ett hus. Ingen drama mellom jentene, bare hos stemning. Gutta rota litt, men gjorde ikke så mye utav seg. Vi var en utrolig rar gjeng, så vi holdt oss på hvert vårt rom mye av tiden. Var hyggelig å bo sammen, men ikke noe jeg skal gjøre igjen 😁 Anonymkode: cb6df...82c
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #3 Skrevet 7. desember 2019 Var irriterende å bo med gutter fordi de aldri tok ned do lokket etter seg og jentene var mer flinke på orden Anonymkode: 3f9ea...bec
wintergirl Skrevet 7. desember 2019 #4 Skrevet 7. desember 2019 Jenter er ikke mer drama enn gutter. Prøv ut da vel, kanskje du blir positivt overrasket 😊
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #5 Skrevet 7. desember 2019 Har bodd i et kollektiv med fire gutter, og i et annet med én gutt, I et tredje med en gutt og en jente, og i et med fire jenter og så et med tre jenter og til sist et med to jenter. De med bare jenter var mere stille og trivelig, men med mange flere regler. Gjorde det bedre på skolen da jeg bodde med jenter. Å bo med gutter var kaos, aldri sett skitnere bad. Mye festing. En del slossing når det var fylla. Fikk ikke ha noe i fred, måtte gjemme unna alt av alkohol, mat, sigaretter, godteri og shampo/Dusjsåpe, penger. De kunne ikke vaske gulv, vaske klær, lage mat eller rydde. Men det var mye morsommere, jeg lo mere og opplevde mere med guttene. Gjorde det også mye dårligere på skolen. Anonymkode: 75df3...ac0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå