Gå til innhold

Hva skal dere som familie finne på i dag, lørdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har barn på 2 og 6 år, skal bake litt, men ellers ingen store planer. Været blir dårlig i morgen. Storm og regn. Har dere noen forslag? Eller ja, hva skal dere gjøre? 😊🙏

Anonymkode: 596a2...087

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bake innbakte horn, lage pepperkakehus, pynte det og kose oss med god mat på kvelden🙂

Anonymkode: 50f68...95a

• Liker 2
Skrevet

Vi skal på julemarked og handle de siste julegavene. Så skal vi ukeshandle, og så hjem og pakke inn gaver, lage pizza og kose oss. 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bake innbakte horn, lage pepperkakehus, pynte det og kose oss med god mat på kvelden🙂

Anonymkode: 50f68...95a

Så kos, pepperkakehus var en god idé 😊

Anonymkode: 596a2...087

• Liker 2
Skrevet

Vi skal på biblioteket. Det skal være en liten teaterforestilling der. De har også eget rom til småttiser med matter og leker.

Anonymkode: 1ee66...f41

• Liker 1
Skrevet

Vi skal i det lokale bassenget på familiesvømming. Veldig gøy aktivitet for barn. :)

Anonymkode: 7fcb2...b75

Skrevet

Vi har to julekonserter på samme dag, på to forskjellige steder, samt at storesøster skal ha sceneprøve før forestillingen neste helg. Så det gir seg liksom selv🏃‍♂️🏃🏼‍♀️🏃‍♂️🏃🏼‍♀️🏃‍♂️ 

Har et elsk/hat-forhold til desember, må jeg innrømme. 

Anonymkode: 1effc...f60

Skrevet

Vi skal til farmor og farfar, leke med fetter og kusine som bor rett i nærheten der. Blir nok litt aking hvis det er igjen snø😅

Skrevet

Vi skal i pepperkakebyen og spise pizza på Peppes etterpå med sønnen min, kjæresten min og datteren hans :) Ungene maser allerede om overnatting så blir vel kanskje filmkveld hos de med potetgull og godteri :)

Anonymkode: e73ce...244

• Liker 1
Skrevet

Vi skal på juleverksted hos jentenes tante, kusine og fetter🤩 

Skrevet

Vi skal til Sverige å handle litt, er masse folk på fergen så regner med at det er folksomt på grensen i dag, heldigvis tar vi det helt med ro og skal kose oss med ungen på tur. Søndag blir det pynte tre og middag hos søster. 

Skrevet

Mannen er på jobb, så jeg og seksåringen skal på kino. Etterpå får hun besøk av en venninne. Så skal sikkert mannen og jeg kose oss med noe god mat i kveld når hun har lagt seg. :)

Anonymkode: c808c...7ef

Skrevet

Jeg ligger rett ut med forkjølelse. Så da passer det fint at sønnen min får besøk av bestekompisen sin, som skal overnatte. Og de er 11 år, så de klarer seg fint selv. Vi har en diger akebakke rett utenfor huset vårt, så regner med at de kommer til å tilbringe mye tid der. 

Anonymkode: 7b749...b34

Skrevet

Handle julegaver. Slappe av og se film

.

Anonymkode: 00a25...627

Skrevet

Datteren min skal til ei venninne yngste sønn skal i bursdag og eldste får overnatting besøk.

Skal bake boller og pepperkaker. Blir endel kjøring på meg. Så kommer kjæresten innom før han skal på nattvakt.

Anonymkode: 1d6b2...f68

Skrevet

Vi skal til Dyreparken noen timer. Vi har jo årskort og kort vei, og det er oppholds her ☺️

Skrevet

Lite og ingenting. Kanskje ut å handle litt ellers så blir det å være hjemme og slappe av

Anonymkode: ecf12...edc

Skrevet

Besøke besteforeldre og oldeforeldre. Være litt ute med de og se om vi finner et akebrett. 

Anonymkode: 86341...9f4

Skrevet

Først badeland og så bake pepperkaker. :)

Skrevet

Jeg og mannen skal først ut å kjøpe julegaver, mens ungene er hjemme med bestemor (vi har aldri barnevakt, så dette blir spennende). Senere idag skal vi bake ut pepperkaker. 

Anonymkode: b43d9...e64

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...