AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #1 Skrevet 7. desember 2019 Hei! er i min 3 pp nå. Og er veldig sikker på at vi traff på EL denne gangen. helt siden EL har jeg hatt murringer, litt kvalme i ny og ne, men også ømme brystvorter. Ømme bryst er ikke uvant, pleier å ha det før mens, men det forsvant dagen jeg skulle hatt det.. skulle hatt mens onsdag eller torsdag, men den har fortsatt ikke kommet. og idag og igår har jeg hatt mensmurringer og vært veldig kvalm... har testet både morgen og kveld fra onsdag(ja, er litt testoman😩). har fått skyggestrek innenfor tiden på 2 av de (det var grå streker), og fått skyggestek på alle etter tiden, men ingen positiv.. jeg lurer egentlig bare på om andre har erfart noe lignende og vært gravide? forventer at tanta kan komme når som helst egentlig, men greit å høre andres erfaringer også☺️ Anonymkode: 8cb21...608
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #2 Skrevet 7. desember 2019 Hvordan vet du når el var? Mest sannsynlig har den vert forsinket Anonymkode: bdd29...e79
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #3 Skrevet 7. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvordan vet du når el var? Mest sannsynlig har den vert forsinket Anonymkode: bdd29...e79 Tok EL test..☺️ Anonymkode: 8cb21...608
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #4 Skrevet 7. desember 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Tok EL test..☺️ Anonymkode: 8cb21...608 Det sier bare at kroppen prøver å slippe et egg, ikke at det har skjedd. Anonymkode: ae285...2f0
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #5 Skrevet 7. desember 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! er i min 3 pp nå. Og er veldig sikker på at vi traff på EL denne gangen. helt siden EL har jeg hatt murringer, litt kvalme i ny og ne, men også ømme brystvorter. Ømme bryst er ikke uvant, pleier å ha det før mens, men det forsvant dagen jeg skulle hatt det.. skulle hatt mens onsdag eller torsdag, men den har fortsatt ikke kommet. og idag og igår har jeg hatt mensmurringer og vært veldig kvalm... har testet både morgen og kveld fra onsdag(ja, er litt testoman😩). har fått skyggestrek innenfor tiden på 2 av de (det var grå streker), og fått skyggestek på alle etter tiden, men ingen positiv.. jeg lurer egentlig bare på om andre har erfart noe lignende og vært gravide? forventer at tanta kan komme når som helst egentlig, men greit å høre andres erfaringer også☺️ Anonymkode: 8cb21...608 Jeg ton el tester osv men viste seg at de ikke stemte med min el. Jeg er gravid i uke 36 nå, og når jeg ble gravid var jeg sikker på at jeg hadde hatt el og mannen ikke var hjemme. Han kom hjem 4 dager etterpå, men gravid ble jeg. Når mensen aldri kom tok jeg en test som var veldig positiv og ble veldig overrasket at jeg faktisk var gravid 🙈 så el kan komme senere eller tidligere. Anonymkode: fd63e...d32 1
Lilypond Skrevet 7. desember 2019 #6 Skrevet 7. desember 2019 Svak strek hhv 12 og 10 DPO mener jeg å huske for mine to svangerskap. Tester du for EL med LH-tester eller temping eller begge deler? EL kan komme senere enn første positive LH-test tilsier om det ikke bekreftes med temping. Holder en knapp på forsinket EL om du ikke bekreftet med temp, og derfor noen flere dagers ventetid før du får svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå