Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker og bli gravid, og tok eggløsningstest nå i kveld for å sjekke. :)

Det var tydelig to streker, men kontrollstreken var en del sterkere enn den andre streken. Hva betyr dette? 

Kommer det to streker uansett hvor man er i syklusen? Blir streken sterkere og sterkere jo nærmere man kommer eggløsning, eller har det ingenting å si? Og kan man få strek etter eggløsning også? Forstår det ikke helt..

Har nylig sluttet på p-piller så aner ikke hvordan syklusen min er, så er det jeg ønsker å finne ut. :)

Anonymkode: 959b7...b4f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommer det to streker uansett hvor man er i syklusen?

Ja.

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og kan man få strek etter eggløsning også?

Ja.

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var tydelig to streker, men kontrollstreken var en del sterkere enn den andre streken. Hva betyr dette?

Eggløsning.

Utover dette er det alltid en fordel å lese instruksjonene når man skal bruke tester uansett slag.

Anonymkode: 16158...d2c

Skrevet

El-tester har alltid to streker. 

Når teststreken er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken er el sannsynligvis rett rundt hjørnet, du kan ta utgangspunkt i innen 12-36 timer.

Når testen blir sterkere og sterkere er sannsynligvis el på vei. Den kan bli veldig brått svakere igjen etter el. 

Anonymkode: 8c768...e17

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja.

Ja.

Eggløsning.

Utover dette er det alltid en fordel å lese instruksjonene når man skal bruke tester uansett slag.

Anonymkode: 16158...d2c

Når kontrollstreken er sterkere enn teststreken betyr det ikke eggløsning! Kanskje flere som skulle hatt lest litt ekstra før de uttaler seg :):)

Anonymkode: 95cf3...b84

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...