AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #1 Skrevet 6. desember 2019 Jeg ønsker og bli gravid, og tok eggløsningstest nå i kveld for å sjekke. Det var tydelig to streker, men kontrollstreken var en del sterkere enn den andre streken. Hva betyr dette? Kommer det to streker uansett hvor man er i syklusen? Blir streken sterkere og sterkere jo nærmere man kommer eggløsning, eller har det ingenting å si? Og kan man få strek etter eggløsning også? Forstår det ikke helt.. Har nylig sluttet på p-piller så aner ikke hvordan syklusen min er, så er det jeg ønsker å finne ut. Anonymkode: 959b7...b4f
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #2 Skrevet 6. desember 2019 Det står sikkert forklart litt i bruksanvisningen til testen, så les der Ellers står det nyttig info på siden jeg linker til her: http://www.syklus.info/tester/egglosningstester/ http://www.syklus.info/tester/egglosningstester/egglosningstester-i-praksis/ Anonymkode: 9f2d3...6b0
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #3 Skrevet 6. desember 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kommer det to streker uansett hvor man er i syklusen? Ja. 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og kan man få strek etter eggløsning også? Ja. 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var tydelig to streker, men kontrollstreken var en del sterkere enn den andre streken. Hva betyr dette? Eggløsning. Utover dette er det alltid en fordel å lese instruksjonene når man skal bruke tester uansett slag. Anonymkode: 16158...d2c
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #4 Skrevet 6. desember 2019 El-tester har alltid to streker. Når teststreken er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken er el sannsynligvis rett rundt hjørnet, du kan ta utgangspunkt i innen 12-36 timer. Når testen blir sterkere og sterkere er sannsynligvis el på vei. Den kan bli veldig brått svakere igjen etter el. Anonymkode: 8c768...e17
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #5 Skrevet 7. desember 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja. Ja. Eggløsning. Utover dette er det alltid en fordel å lese instruksjonene når man skal bruke tester uansett slag. Anonymkode: 16158...d2c Når kontrollstreken er sterkere enn teststreken betyr det ikke eggløsning! Kanskje flere som skulle hatt lest litt ekstra før de uttaler seg Anonymkode: 95cf3...b84 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå