Mann923 Skrevet 6. desember 2019 #1 Skrevet 6. desember 2019 Hei. Jeg starter på masterstudiene mine til høsten . Målet er å bli lektor. For de som ikke vet så trenger man tilsvarende et årstudie i et emne ( feks norsk ,engelsk ) utenom det emnet man tar master i for å ta noe som heter PPU ( Praktisk pedagogisk utdsnning ). Selv om jeg har ordnet meg 180 stp mangler jeg ett av fire av disse ekstrafagene da jeg blinkset på eksamensdato. Det jeg lurer på er om noen her har tatt opp fag fra bachelor under masterstudier eller om det i ikke er mulig Jeg skal selvfølgelig høre med universitetet men ønsker å høre her først
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #2 Skrevet 7. desember 2019 Du vil jo ikke komme inn på master dersom du ikke oppfyller kravet til opptak? Eller misforstod jeg? Uansett, det er fullt mulig å ta så mange tilleggsemner du bare vil under masterstudiet.. Jeg tar nå, i tillegg til masteren, et årsstudium samt et enkeltemne på bachelornivå. Anonymkode: bab9e...66d
Mann923 Skrevet 7. desember 2019 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2019 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Du vil jo ikke komme inn på master dersom du ikke oppfyller kravet til opptak? Eller misforstod jeg? Uansett, det er fullt mulig å ta så mange tilleggsemner du bare vil under masterstudiet.. Jeg tar nå, i tillegg til masteren, et årsstudium samt et enkeltemne på bachelornivå. Anonymkode: bab9e...66d Kravet til opptak har jeg allerede fullført. Det er de fire fordypningsfagene. Og eg må ta 10 ekstra studiepoeng siste semesteret.Jeg snakker om årstudiefagene. Men du svarte egentlig på spørsmålet mitt 🙂👍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå