Gå til innhold

Frekkt å spise sjokoladen til ungen min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter her og er skikkelig godtesyk, men finner ingen godteri i skapet bortsett fra kinder sjokoladen som 3-åringen min fikk i kalenderen i dag.....  Frister så å spise den, men kan jeg det? Sånn moralsk sett? Blir jeg da verdens værste mor? 😅 Skal I tilfelle kjøpe ny så klart, før han finner ut av det.. Hva tenker dere? 

Anonymkode: 7d3e7...741

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

La sjokoladen ligge. Såpass viljestyrke burde du ha, hvordan skal du ellers lære barnet ditt at man ikke kan spise godteri når man vil senere?

Anonymkode: e2e9c...884

• Liker 11
Skrevet

Jeg tenker at det har jeg gjort flere ganger enn jeg gidder huske. 

• Liker 31
Skrevet

Glemt lørdagsgodt på en onsdag, helt greit. 

Sjokolade fra dagens kalender, ikke så greit! Hva om han vil ha den imorgen tidlig og blir lei seg? 

Anonymkode: c7e85...2cd

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, Heisenberg skrev:

Jeg tenker at det har jeg gjort flere ganger enn jeg gidder huske. 

Da er vi to:)

• Liker 2
Skrevet

Ja du kan spise den så lenge du kjøper ny... Det er vel samme for sønnen sin om sjokoladen kommer fra kalenderen eller om sjokoladen er ny-innkjøpt fra butikken.

• Liker 4
Skrevet

Selvfølgelig kan du det, det er tross alt fredag kveld, da er det lov med litt godis. Så lenge du erstatter den innen han ber om den. :P 

Anonymkode: 552c5...7a6

• Liker 4
Skrevet

nei, aldri. det er barnet sitt :) ikke ditt, la nå barnet ditt få ha godteriet for seg selv da, herregud. 

• Liker 2
Skrevet

Det er frekt ja, kjøp i så fall en ny en til deg selv...

Skrevet

Jeg tenker du heller bør spise den selv enn å gi en treåring sånt søppel.. 

Anonymkode: 53045...fe4

• Liker 2
Skrevet

Åååå, du kan bruke rampenissen til å få ungen til å tro det var han som spiste den!

• Liker 3
Skrevet

Det er kun greit om du har spurt barnet og fått lov til å spise den. 

• Liker 2
Skrevet

Hvis du vet at du får tak i ny før han oppdager det, så kjør på, tenker jeg. Men om han er hjemme, så du må skaffe ny før han våkner i morgen tidlig, så ville jeg vel heller kjøpt noe til meg selv da jeg likevel var på butikken. 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Hvalen skrev:

Ja du kan spise den så lenge du kjøper ny... Det er vel samme for sønnen sin om sjokoladen kommer fra kalenderen eller om sjokoladen er ny-innkjøpt fra butikken.

Her vi bor er de utsolgt overalt for alle barnejulekalenderene så vil ikke satset på at en får taki ny. 

Anonymkode: 502ac...175

Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her vi bor er de utsolgt overalt for alle barnejulekalenderene så vil ikke satset på at en får taki ny. 

Anonymkode: 502ac...175

Det er snakk om kinder sjokolade ikke en hel julekalender 

Anonymkode: 90e4a...e5a

• Liker 1
Skrevet
På 6.12.2019 den 22.31, AnonymBruker skrev:

Jeg sitter her og er skikkelig godtesyk, men finner ingen godteri i skapet bortsett fra kinder sjokoladen som 3-åringen min fikk i kalenderen i dag.....  Frister så å spise den, men kan jeg det? Sånn moralsk sett? Blir jeg da verdens værste mor? 😅 Skal I tilfelle kjøpe ny så klart, før han finner ut av det.. Hva tenker dere? 

Anonymkode: 7d3e7...741

Hahaha jeg spiser godteri av barna selv jeg😅 kjøper tilbake etterpå.. man kan jo di at nissen har gjemt dn om han spør😂

Anonymkode: d62cc...32c

• Liker 1
Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Har spist ungenes godteri mange ganger. De har tatt mitt også :P 

Skrevet

Så det dere sier er at det er helt greit å ta fra egne barn? Hva slags rollemodeller ønsker dere å være? Er man så godtesyk så får man lage seg sjokoladekake i kopp eller noe. 

Anonymkode: 8036d...d6e

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Så det dere sier er at det er helt greit å ta fra egne barn? Hva slags rollemodeller ønsker dere å være? Er man så godtesyk så får man lage seg sjokoladekake i kopp eller noe. 

Anonymkode: 8036d...d6e

Tar jo ikke, bare låner. Regner med at ungene ikke spiser godteri til frokost så da bare erstatter man det.

Mannen min kan bruke opp sminken min, så lenge han erstatter den uten at jeg vet om det;)

Anonymkode: 9bfd3...03b

• Liker 2
Skrevet

Ja, er vel bare til å erstatte den senere. Tenker jeg i hvert fall. 🤷‍♀️

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...