AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #1 Skrevet 6. desember 2019 Hei. Jeg går andreåret på et studie nå (NTNU), men er veldig i tvil om dette er det rette for meg. Har hatt noen helsesmeller og som følge av noen turer langt nede har jeg endt opp med å strøket i noen fag. Vurderer å ta ett år av, bare for å gjøre litt ting jeg har lyst til, eller, samle tankene litt.. Tenker jo selvsagt å jobbe. Men vet ikke hvor dumt det vil være i ettertid? Føler at i det store og det hele er jo ett år lite, og er kanskje bedre å hente meg litt inn igjen enn å få enda mer studielån og muligens ikke bestå flere fag... Anonymkode: 59b59...a26
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #2 Skrevet 7. desember 2019 Det er ekstremt mange som gjør det på NTNU, men det er ikke mange som snakker så høylytt om det. Hvis du spør mange nok studenter fra ulike fagretninger vil du imidlertid se at det er veldig vanlig. Jeg har permisjon nå, og må vurdere nå om jeg skal ta et helt år eller fortsette igjen etter nyttår. Anonymkode: 403c6...aaa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå