AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #1 Skrevet 6. desember 2019 Må ha ny på butikk og føler ikke dette er det jeg vil bruke mest av pengene på . Har det noe å si om su tar den til 8 kr eller eller 30? Anonymkode: 4fabd...736
cleangal Skrevet 6. desember 2019 #2 Skrevet 6. desember 2019 Jeg spurte tannlegen min, og han sa at det ikke er noen stor forskjell på billig og dyr tannkrem. Så jeg velger den billigste.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #3 Skrevet 6. desember 2019 Sjekk hvertfall fluorinnhold. De rimlige kan også inneholde mye såpestoffer (det som gjør at tannkremen skummer) som kan forstyrre slimhinnene i munn, og man kan for eksempel få munnskold, bli tørr i munn etc...Men om det ikke er noe problem for deg, er nok den rimeligste helt ok! Anonymkode: 9087b...6a1
Scherbatsky Skrevet 7. desember 2019 #4 Skrevet 7. desember 2019 Tannkrem kan også gi utslett rundt munnen, så hvis du er plaget med dette, velg f.eks zendium eller noe slikt. Den er også bedre for miljøet (svanemerket).
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #5 Skrevet 7. desember 2019 Jeg kjøper fra er vegansk på helsekosten og er superfornøyd med den Anonymkode: d469e...d40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå