Trampe Skrevet 30. mai 2005 #1 Skrevet 30. mai 2005 Jeg har akkurat bytta avatar. Gikk inn på gifanimations.com, en av de anbefalte i den artikkelen som ligger på forumsida nå... fant en jeg likte og lasta den ned. Problemet er bare det at når den lagres på min pc slutter den å røre på seg! Noe har jeg gjort feil, men hva? Den er liksom ikke like søt når den ikke hopper... :-( Noen snille som kan hjelpe?
Gjest ugla2 Skrevet 30. mai 2005 #2 Skrevet 30. mai 2005 Har du lastet den ned i samme format som den var lagt ut i(slik at den hoppet)? Sikkert gif?
Fakse Skrevet 30. mai 2005 #4 Skrevet 30. mai 2005 Ser ut som om du har lastet ned bare ett av de bildene den skal bestå av i stede for hele "serien" som får det ti å se ut som den hopper. Hvor lastet du den ned fra, og hvordan gjorde du det?
Trampe Skrevet 30. mai 2005 Forfatter #5 Skrevet 30. mai 2005 Den ligger lagret som .gif....! Den ligger i mine bilder - og filtypen er GIF-bilde....så jeg skjønner ingenting her. Feilen ligger i nedlastinga tror jeg - den rører på seg der jeg henter den fra, og når den blir lagret på min pc slutter den. Har prøvd flere ganger nå... Så irriterende å ikke få det til!
Trampe Skrevet 30. mai 2005 Forfatter #6 Skrevet 30. mai 2005 Ser ut som om du har lastet ned bare ett av de bildene den skal bestå av i stede for hele "serien" som får det ti å se ut som den hopper. Hvor lastet du den ned fra' date=' og hvordan gjorde du det?[/quote'] Kanskje det er det som er problemet...har ikke tenkt på det. Lasta den ned fra gifanimations.com, jeg fant den frem, trykket under bildet på linken (som sier download image to your system) og da skulle alt være i orden, men neida. Får det ikke til!!
Fakse Skrevet 30. mai 2005 #7 Skrevet 30. mai 2005 Ser du har endret størrelsen på den for å få den til å bli liten nok på KG, og det er nok da feilen har skjedd.
Trampe Skrevet 30. mai 2005 Forfatter #8 Skrevet 30. mai 2005 Ser du har endret størrelsen på den for å få den til å bli liten nok på KG' date=' og det er nok da feilen har skjedd.[/quote'] Tenkte på det jeg også. Hvordan kan jeg unngå det da?
Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2005 #9 Skrevet 30. mai 2005 Hva med å høreklikke på bilde og lagre slik? Kan hende det hjelper. Slik gjør jeg det iallefall, og mine hopper.
Fakse Skrevet 30. mai 2005 #11 Skrevet 30. mai 2005 Hva med å høreklikke på bilde og lagre slik? Kan hende det hjelper. Slik gjør jeg det iallefall' date=' og mine hopper.[/quote'] Den blir lasta ned riktig, i alle fall hos meg. Det er nok når hun forandrer størrelsen problemet oppstår.
Fakse Skrevet 30. mai 2005 #12 Skrevet 30. mai 2005 Hvilket program bruker du for å endre størrelsen? Hvordan gjorde du det?
Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2005 #13 Skrevet 30. mai 2005 Hvor endrer du str da? Prøv her http://www.gifworks.com/index.html
Fakse Skrevet 30. mai 2005 #14 Skrevet 30. mai 2005 Jeg testa å forandre størrelsen med paint, som er default på editering av bilder i windows, og det ser da ut til at jeg får samme problem som deg. Paint er veldig lite avansert, så det er nok det som er årsaken til problemet. Se om du finner noe bedre enten gratis eller i prøveversjon på nett. Driver veldig lite med bildebehandling, så jeg kan ikke hjelpe deg her.
Fakse Skrevet 30. mai 2005 #15 Skrevet 30. mai 2005 Hvor endrer du str da? Prøv her http://www.gifworks.com/index.html Genialt! Sammen er vi dynamitt!
Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2005 #16 Skrevet 30. mai 2005 Den linken jeg la inn er genial. Prøv den! Hvor fant du den kaninen, så kan jeg prøve.
Trampe Skrevet 30. mai 2005 Forfatter #17 Skrevet 30. mai 2005 Genialt! Sammen er vi dynamitt! Jeej! Der hopper den!! Tusen takk dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå