AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #1 Skrevet 6. desember 2019 Dere vet den first price lufefisk-bacon-pakken som er på tilbud til rundt 12 kr. Jeg kjøpte den, stekte den og puttet den oppi kjøttdeigen som skulle være til spagettien. Da jeg begynte å spise så synes jeg at maten hadde en skikkelig stram smak. Smakte veldig gris\svin på en måte. Har aldri opplevd dette før og har kjøpt dette produktet flere ganger. Andre som har opplevd det? Er det sånn det skal smake? Mista helt matlysten på svin plutselig. Anonymkode: 72525...435
frekvens Skrevet 6. desember 2019 #2 Skrevet 6. desember 2019 Har opplevd det flere ganger. Det er relatert til slakteprosessen og stressnivå på dyret. 3
Ullvott Skrevet 7. desember 2019 #3 Skrevet 7. desember 2019 Jeg har kjøpt samme type bacon 3-4 ganger, og det har smakt helt vanlig og mildt de gangene jeg har kjøpt det. Svin kan av og til smake sterkt/stramt, og det kan handle om at dyret har vært brunstig ved slakting. 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #4 Skrevet 7. desember 2019 Det handler ikke om stressnivå. Det handler om brunst ja. Anonymkode: 2f565...62a 7
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #5 Skrevet 7. desember 2019 4 minutter siden, Ullvott skrev: Jeg har kjøpt samme type bacon 3-4 ganger, og det har smakt helt vanlig og mildt de gangene jeg har kjøpt det. Svin kan av og til smake sterkt/stramt, og det kan handle om at dyret har vært brunstig ved slakting. Samme her. Jeg har kjøpt denne noen ganger, og jeg har ikke merket noe rart ved produktet. Anonymkode: 1e4c3...aaf 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #6 Skrevet 7. desember 2019 First price produkter er ikke alltid samme kvalitet som produsentens vanlige produkt, de som kjøper first price burde egentlig ikke ha lov til å klage 🙂 Anonymkode: 1178b...1e5
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #7 Skrevet 7. desember 2019 Aldri merket noe galt med produktet, men ikke sikker på om jeg forstår hva du mener med "smakte veldig svin". Anonymkode: 7965d...181 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #8 Skrevet 7. desember 2019 Billig bacon og sideflesk har jeg opplevd dette flere ganger. First Proxe, Extra etc. Aldri opplevd det på Stjernebacon som jeg bruker offe, eller andre dyrere. Skal være samme kvalitet. Men påfallende st det kun er billig variantene jeg opplever det med. Aldri opplevd med de svenske pakkene fea Tullip heller Anonymkode: 44806...f51
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #9 Skrevet 7. desember 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Billig bacon og sideflesk har jeg opplevd dette flere ganger. First Proxe, Extra etc. Aldri opplevd det på Stjernebacon som jeg bruker offe, eller andre dyrere. Skal være samme kvalitet. Men påfallende st det kun er billig variantene jeg opplever det med. Aldri opplevd med de svenske pakkene fea Tullip heller Anonymkode: 44806...f51 Tullip er vel dansk? Anonymkode: 4fb4c...c4d
ashera Skrevet 7. desember 2019 #10 Skrevet 7. desember 2019 Rånesmak - i kjøtt fra ukastrerte griser. Dette kan du treffe på både i dyrt og billig bacon, og det er faktisk genetisk betinget hvorvidt du kan kjenne smaken eller ei.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #11 Skrevet 7. desember 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Aldri merket noe galt med produktet, men ikke sikker på om jeg forstår hva du mener med "smakte veldig svin". Anonymkode: 7965d...181 Det jeg mener er en sterk smak av svin. Rånesmak som noen skriver her. En ganske ulekker smak for å si det sånn. Men da har jeg bare vert uheldig med den pakken, selv om jeg sikkert ikke kommer til å kjøpe den igjen.. Anonymkode: 72525...435
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå