Gå til innhold

Var egentlig ikke så trist etter spontanabort, men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spontanaborterte tidlig i sommer, graviditeten var planlagt. Har en toåring fra før. Jeg syntes det gikk helt greit da det skjedde og jeg tenkte jeg straks skulle bli gravid igjen, men nå har det gått flere mnd uten at vi har fått det til, og alle jeg kjenner som har termin når jeg skulle hatt har begynt å få så store og fine mager... jeg blir litt trist av å se den tynne magen min i speilet, samtidig lurer jeg på å vente noen mnd med å bli gravid da jeg både er lei av prøving og ønsker å få barn tidlig på året... noen som kan komme med noen trøstende ord? 

Anonymkode: cc7a0...e51

Videoannonse
Annonse
Gjest Hei1984
Skrevet (endret)

.

Endret av Hei1984
Skrevet

Skjønner hva du mener..  Hadde en pulje venninner i år som fikk barn. Vi startet prøvingen i sommer og har enda ikke fått noen spire, nå begynner det å bli enda en liten pulje for 2020 og det kjenner jeg er veldig vanskelig. Tenker ofte "hva hvis det hadde klaffet den gangen, da hadde jeg vært så langt på vei"...

Nå har jeg gitt opp barn.. Samboeren nevner ofte at han ønsker seg en liten gutt eller jente, kjenner jeg blir litt lei meg på hans vegne når jeg har gitt helt opp. Orker ikke prøve å klaffe samleie rundt EL lenger heller. 

Anonymkode: a9d7a...3d9

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner hva du mener..  Hadde en pulje venninner i år som fikk barn. Vi startet prøvingen i sommer og har enda ikke fått noen spire, nå begynner det å bli enda en liten pulje for 2020 og det kjenner jeg er veldig vanskelig. Tenker ofte "hva hvis det hadde klaffet den gangen, da hadde jeg vært så langt på vei"...

Nå har jeg gitt opp barn.. Samboeren nevner ofte at han ønsker seg en liten gutt eller jente, kjenner jeg blir litt lei meg på hans vegne når jeg har gitt helt opp. Orker ikke prøve å klaffe samleie rundt EL lenger heller. 

Anonymkode: a9d7a...3d9

Har dere blitt utredet?

Anonymkode: 442ce...360

Skrevet

Jeg var lei meg da MA skjedde men jeg ble deppa/dårligere når det hadde gått noen uker etter det. Vi kunne heller ikke prøve Igjen på en stund pga medisinsk årsak. Føles ikke bra å se de andre med mage. Følte meg mislykket, og det var urettferdig, husker jeg. 

Prøv å pleie deg selv og ikke stresse så mye med prøvinga. Ta en pause fra å prøve? Gjør ting som gjør deg glad. Bestille massasjetime, eller noe. Kose dere som kjærester 😊 

Anonymkode: c619a...90b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...