AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #1 Skrevet 6. desember 2019 er det bare tull, eller fungerer det for smerter/utmattelse? har hørt mye positivt, samtidig som jeg tenker det er en smule på viddene at litt lett berøring skal lindre smerter Anonymkode: c52ab...864
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #2 Skrevet 6. desember 2019 fra store medisinske leksikon; Refleksologi hører til alternativ behandling, og har ingen forankring i kunnskapsbasert medisin. Ville heller kjøpt paracet. Anonymkode: b1b6e...3f4 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #3 Skrevet 6. desember 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: er det bare tull, eller fungerer det for smerter/utmattelse? har hørt mye positivt, samtidig som jeg tenker det er en smule på viddene at litt lett berøring skal lindre smerter Anonymkode: c52ab...864 Lett berøring? Det er MEGAVONDT😂 Refleksologi er i ferd med å bli en godkjent behandlingsmetode, anbefaler å prøve. Har gjort underverker på min rydd og nakke Anonymkode: 67085...127
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #4 Skrevet 6. desember 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lett berøring? Det er MEGAVONDT😂 Refleksologi er i ferd med å bli en godkjent behandlingsmetode, anbefaler å prøve. Har gjort underverker på min rydd og nakke Anonymkode: 67085...127 åå sorry🤭jeg trodde det var lett berøring🙈visste ikke at det var i ferd med å bli godkjent! jeg har store smerter og vurderer å prøve. kan jeg spørre hvor i landet/evt hvem du har gått til...? tar akupunktur og er på ingen måte imot alternativ behandling. dvs som gir resultat(kommer neppe til å prøve healing) Anonymkode: c52ab...864
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #5 Skrevet 6. desember 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: åå sorry🤭jeg trodde det var lett berøring🙈visste ikke at det var i ferd med å bli godkjent! jeg har store smerter og vurderer å prøve. kan jeg spørre hvor i landet/evt hvem du har gått til...? tar akupunktur og er på ingen måte imot alternativ behandling. dvs som gir resultat(kommer neppe til å prøve healing) Anonymkode: c52ab...864 Kan anbefale Øyvind Henriksen i Bergen eller Ronny eilertsen i Larvik de har over 20 års erfaring begge to. Øyvind er utdannet innenfor ambulanse og Ronny har nevrologutdannelse, så begge to har gode kunnskaper innenfor normalmedisin i tillegg til refleksologutdannelse Anonymkode: 67085...127
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #6 Skrevet 6. desember 2019 Refleksologforeningen er for øvrig godkjent av helsedirektoratet https://www.refleksologforeningen.no/om-foreningen/ Anonymkode: 67085...127
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #7 Skrevet 6. desember 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan anbefale Øyvind Henriksen i Bergen eller Ronny eilertsen i Larvik de har over 20 års erfaring begge to. Øyvind er utdannet innenfor ambulanse og Ronny har nevrologutdannelse, så begge to har gode kunnskaper innenfor normalmedisin i tillegg til refleksologutdannelse Anonymkode: 67085...127 ah takk for svar! bor i oslo så da blir ronny nærmest☺️ Anonymkode: c52ab...864
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #8 Skrevet 6. desember 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: ah takk for svar! bor i oslo så da blir ronny nærmest☺️ Anonymkode: c52ab...864 Ronny er kjempedyktig, og en av de første i Norge som startet med refleksologi du kommer ikke til å angre! Han kan ikke kurere sykdommer, men han klarer dempe/eliminere de fleste fysiske symptomer og holder de i sjakk istedenfor å medisinere de bort ( bl.a smerter, blodtrykk, stoffskifte,energinivå, allergier/intoleranser, stress +++). Han er ærlig på hva han kan hjelpe med og hva han ikke kan hjelpe med. Jeg har gått til ham i 2 år og er storfornøyd. Han har hjulpet meg med å dempe stress og nakke/skuldersmerter (har sammenheng hos meg), hjalp med blodtrykk og bekkensmerter under graviditet. I familien min har han hjulpet til med stoffskifteproblematikk, graviditetsvansker, smerter i kroppen, matintoleranse, og dempet symptomene til en med ME. Alle disse i familien min gikk først til ordinær lege/sykehus, men fikk ikke noe hjelp for plagene sine før de gikk til Ronny. Anonymkode: 67085...127
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #9 Skrevet 6. desember 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ronny er kjempedyktig, og en av de første i Norge som startet med refleksologi du kommer ikke til å angre! Han kan ikke kurere sykdommer, men han klarer dempe/eliminere de fleste fysiske symptomer og holder de i sjakk istedenfor å medisinere de bort ( bl.a smerter, blodtrykk, stoffskifte,energinivå, allergier/intoleranser, stress +++). Han er ærlig på hva han kan hjelpe med og hva han ikke kan hjelpe med. Jeg har gått til ham i 2 år og er storfornøyd. Han har hjulpet meg med å dempe stress og nakke/skuldersmerter (har sammenheng hos meg), hjalp med blodtrykk og bekkensmerter under graviditet. I familien min har han hjulpet til med stoffskifteproblematikk, graviditetsvansker, smerter i kroppen, matintoleranse, og dempet symptomene til en med ME. Alle disse i familien min gikk først til ordinær lege/sykehus, men fikk ikke noe hjelp for plagene sine før de gikk til Ronny. Anonymkode: 67085...127 høres veldig positivt ut; jeg sliter med utrolig mye. skulle bare ønske det ikke var så lang reisetid, er veldig smertefullt for meg å reise. litt kjipt å bli ødelagt av reising🙈finnes det ingen i oslo som er like flinke som ronny?☺️jeg ser på en pm at jeg faktisk har fått tips om han tidligere-har bare glemt det(yepp har me også) Anonymkode: c52ab...864
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #10 Skrevet 6. desember 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: høres veldig positivt ut; jeg sliter med utrolig mye. skulle bare ønske det ikke var så lang reisetid, er veldig smertefullt for meg å reise. litt kjipt å bli ødelagt av reising🙈finnes det ingen i oslo som er like flinke som ronny?☺️jeg ser på en pm at jeg faktisk har fått tips om han tidligere-har bare glemt det(yepp har me også) Anonymkode: c52ab...864 Jeg vet ikke om noen, men du kunne jo ringt han og hørt om han anbefaler noen? Anonymkode: 67085...127
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #11 Skrevet 6. desember 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke om noen, men du kunne jo ringt han og hørt om han anbefaler noen? Anonymkode: 67085...127 det skal jeg gjøre☺️ Anonymkode: c52ab...864
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå