Gå til innhold

Hva er forfengelig for deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns helt klart vi har blitt mer opptatt av hvordan vi tar oss ut blant folk. Ser folk nevne ditten og datten de gjør, som om det var den største selvfølgelighet. Reagerte på dette da jeg flyttet til byen, men syns det bare har blitt mer av det de siste årene jeg har bodd her.

Men enkelte av disse menneskene er så opptatte av det, at de nærmest ser på oss som syns det er nok med normal hygiene og rene klær hver dag, som noe annenrangs. Jeg syns faktisk en dusj om morgenen og rent normalt tøy er godt nok. Sminke passer meg ikke. 

Det som imidlertid får meg til å steile, er menn som er mer jålete enn meg selv. Syns det er rart med menn som napper bryn, eller får dem stylet. Ikke ser det bra ut når hårsveisen er dradd tilbake med kjemikalier som gjør håret til en blank og stiv hatt heller. Syns også dressene har fått et mye styggere snitt de siste årene.

Hva mener dere er normalt når man steller seg? Når syns dere det blir for mye?

Anonymkode: da826...883

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om man liker å sminke seg hver dag og bruke to timer om morraen. Ok. Hver sin smak. Men i det man ikke KAN gå ut fordi man ikke har sminket/kledd seg «riktig» osv, da er det gått for langt. 

Anonymkode: 9bc2b...bd6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...