AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #1 Skrevet 6. desember 2019 Jeg skal på date neste uke! Jeg skal invitere henne på middag og vil helst at det skal være en restaurant, med god mat selvsagt (men trenger ikke være noe fancy), som også innbyr til at man kan snakke fint sammen uten å ha nabogjestene nærmest på fanget. Noen som kan tipse meg om restauranter i Lillestrøm som er hyggelig og hvor det ikke er for tett mellom bordene? Anonymkode: 0a81e...030
Balto Skrevet 6. desember 2019 #2 Skrevet 6. desember 2019 Jeg vil absolutt anbefale at dere tar den korte turen inn til Oslo. Hvis ikke anbefaler jeg Casa Mia. God pizza. Men ikke intimt, og ofte mye folk.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #3 Skrevet 6. desember 2019 Casa Mia, koselig atmosfære der:) Anonymkode: 716c8...d63
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #4 Skrevet 7. desember 2019 I Lillestrøm må dere spise på Chi. Nydelig asiatisk mat. Anonymkode: df2a8...292 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #5 Skrevet 8. desember 2019 Casa Mia synes jeg er veldig hyggelig Anonymkode: 78186...2b9
Taluno Skrevet 9. desember 2019 #9 Skrevet 9. desember 2019 Chi er helt klart en av favorittene mine Mirachi er også veldig bra! Casa Mia er trivelig og har god mat, men der synes jeg man ofte blir sittende for nært nabobordet. Bruket skal være veldig bra, men de har jeg ikke testet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå