AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #1 Skrevet 6. desember 2019 Har forsøkt en stund å få nr2. Har stabil syklus. +/- 2/3 dager. Vet veldig godt når jeg har El. At man ikke blir gravid hver gang man har sex er forsåvidt helt greit, men hva faen skjer med at mensen ikke kommer når den skal??? Er 18dpo nå, og VET når El var. En test burde derfor ha vist positivt nå. Det er den ikke. Og det er greit. Men hvorfor kan jeg ikke bare få mensen da? Utrolig kjedelig. Har ingen symptomer på mensen, ei heller på graviditet. Som sagt vet jeg når El var pga ul og blodprøve. Min lutealfase er sjeldent mer enn 14 dager, og jeg bruker få mensen 'på klokka' 14dager etter El, med mindre jeg er gravid. Hva er egentlig grunnen til at sånt som dette skjer? Og er det noe håp for en graviditet nå? Anonymkode: 580de...b41
Zappelin Skrevet 9. desember 2019 #2 Skrevet 9. desember 2019 Jeg har flere mnd hvor syklusen min bare har drøyd ut til 50-60 dager, selv om jeg har nokså stabil syklus. det er jo mange faktorer som gjør til at mensen flytter på seg som søvn, mat, stress, trening.. håper den snart kommer/at du får positiv test 😊🙏🏼
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #3 Skrevet 9. desember 2019 Nå prøver ikke jeg å bli gravid, men mensen denne gangen var ca. to uker senere enn vanlig. Har vært mye stress både jobb og privat, jeg har sovet dårlig pga stress og har hatt dårlig matlyst, og hadde i tillegg en real omgang influensa mellom el og forventet mens. Regner med slike ting kan utsette saken. Anonymkode: 72c44...e09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå