Taffel Skrevet 6. desember 2019 #1 Skrevet 6. desember 2019 Jeg glemmer aldri tråden der en hadde blitt dumpa, og var dypt fornærma for det, siden han var drømmemannen og hadde bl. a. tatt denne dama som han snakket så belærende om, med på Galhøypiggen. Til slutt fikk han tilsvar ifra henne, i tråden, og hun fyrte avgårde en HELT annen versjon, hun kom seirende ut av den, kan man si...(Men husker desverre ikke hva den het) Jeg synes det er interessant med slike, siden vi alltid får en ensidig versjon fra TS, og en sak har jo alltid flere sider. Så jeg lurer på om det er flere eksempler på slike, eller om noen selv har opplevd å lese en tråd - og oppdage at det faktisk er en selv den handler om. Og hva har du i såfall gjort? 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #2 Skrevet 6. desember 2019 Søkte litt og fant tråden du nevner. Hennes versjon er i #37. Anonymkode: d635f...20a 5
Taffel Skrevet 6. desember 2019 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2019 5 hours ago, AnonymBruker said: Søkte litt og fant tråden du nevner. Hennes versjon er i #37. Anonymkode: d635f...20a Der var den! Takk, og jeg bøyer meg i støvet for den dama der! 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå