Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et par guttevenner som jeg skal gi julegave til, men de er umulige å kjøpe gaver til. Jeg har liksom ingen peiling på hva jeg skal kjøpre til de, verken til jul eller bursdag! 

Jeg har spurt de flere ganger hva de ønsker seg, og de vet det jo ikke selv engang. Jeg har kjøpt spill til han ene flere ganger, men jeg kan liksom ikke drive å kjøpe spill hvert eneste år (det blir jo litt kjedelig...)

Jeg skal også kjøpe gave til kjæresten min, og det er jo umulig å kjøpe gave til han også... 

Hva kjøper dere jenter til gutter? Og hvis det er noen gutter her, hva hadde dere blitt glade for?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, Danseren01 skrev:

Jeg har et par guttevenner som jeg skal gi julegave til, men de er umulige å kjøpe gaver til. Jeg har liksom ingen peiling på hva jeg skal kjøpre til de, verken til jul eller bursdag! 

Jeg har spurt de flere ganger hva de ønsker seg, og de vet det jo ikke selv engang. Jeg har kjøpt spill til han ene flere ganger, men jeg kan liksom ikke drive å kjøpe spill hvert eneste år (det blir jo litt kjedelig...)

Jeg skal også kjøpe gave til kjæresten min, og det er jo umulig å kjøpe gave til han også... 

Hva kjøper dere jenter til gutter? Og hvis det er noen gutter her, hva hadde dere blitt glade for?

Kommer litt Ann på alder. Men en genser eller skjorte og lignende kan også være en fin gave. Eller hvis den har ønsket seg f.eks et headset eller ørepropper osv 

Skrevet

Treningshansker, trenings t-skjorte, pulsklokke, beer pong sett, boxer, lue, klær... 

Anonymkode: b2c7b...a0a

Skrevet

Hengekøye, brettspill, bok, termos, ullundertøy, skjerf(kjenner mange menn/gutter med stygge skjerf), tøfler

Anonymkode: af5b1...89c

• 1 måned senere...
Skrevet
På 6.12.2019 den 17.55, Andrea_99 skrev:

Kommer litt Ann på alder. Men en genser eller skjorte og lignende kan også være en fin gave. Eller hvis den har ønsket seg f.eks et headset eller ørepropper osv 

Ja, jeg vet. Den ene vennen min er ikke glad i å få klær🙃 Han andre er mer glad i klær. så det er jo en idé til han😊 Tusesn takk💖

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...